
Δεμένα αναμένεται να παραμείνουν τα πλοία την Πέμπτη 10 Ιουνίου, καθώς τα 13 ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας θα πραγματοποιήσουν 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση για το εργασιακό νομοσχέδιο. Η απεργία θα ξεκινήσει στις 00:01 έως 24:00 τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.
«Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που εξήγγειλε η κυβέρνηση για την κατάργηση του οκταώρου και την παραπέρα συρρίκνωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων επιβάλλουν τη δυναμική και συντονισμένη αντίδραση όλων των συνδικαλιστικών οργάνων. Τα σωματεία μας συντονίζουν τη δράση τους από κοινού και μεταφέρουν μαζί με όλο το εργατικό κίνημα την εικοσιτετράωρη πανελλαδική μας απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 10 Ιουνίου 2021» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.
«Το αντεργατικό νομοσχέδιο αποτελεί συνέχεια προηγούμενων αντεργατικών νόμων, σε μια περίοδο καπιταλιστικής κρίσης και με πρόσχημα την πανδημία, να διευρύνουν τις ευέλικτες μορφές εργασίας, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του κεφαλαίου», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ενωσης Κατατέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων, της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων ΝΑΤ.
Τα συγκεκριμένα σωματεία θα πραγματοποιήσουν απεργιακή προσυγκέντρωση στις 5.30 το πρωί στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού που έχει προαναγγείλει απεργιακή προσυγκέντρωση στις 10:30 το πρωί στα Χαυτεία ζητεί την απόσυρση του νομοσχεδίου την υπογραφή και ανανέωση των ΣΣΕ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αλλά και κατάργηση των νόμων 4150/2013, 4714/2020, 2687/1953.
Φωτό: Παντελής Σαΐτας/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ