
Δεμένα αναμένεται να παραμείνουν τα πλοία την Πέμπτη 10 Ιουνίου, καθώς τα 13 ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας θα πραγματοποιήσουν 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση για το εργασιακό νομοσχέδιο. Η απεργία θα ξεκινήσει στις 00:01 έως 24:00 τα μεσάνυχτα της ίδιας ημέρας.
«Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες που εξήγγειλε η κυβέρνηση για την κατάργηση του οκταώρου και την παραπέρα συρρίκνωση των δικαιωμάτων των εργαζομένων επιβάλλουν τη δυναμική και συντονισμένη αντίδραση όλων των συνδικαλιστικών οργάνων. Τα σωματεία μας συντονίζουν τη δράση τους από κοινού και μεταφέρουν μαζί με όλο το εργατικό κίνημα την εικοσιτετράωρη πανελλαδική μας απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων στις 10 Ιουνίου 2021» τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού.
«Το αντεργατικό νομοσχέδιο αποτελεί συνέχεια προηγούμενων αντεργατικών νόμων, σε μια περίοδο καπιταλιστικής κρίσης και με πρόσχημα την πανδημία, να διευρύνουν τις ευέλικτες μορφές εργασίας, για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του κεφαλαίου», αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους τα ναυτεργατικά σωματεία της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού, της Πανελλήνιας Ενωσης Κατατέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ», της Πανελλήνιας Επαγγελματικής Ένωσης Μαγείρων, της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών Ναυαγοσωστικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Συνταξιούχων ΝΑΤ.
Τα συγκεκριμένα σωματεία θα πραγματοποιήσουν απεργιακή προσυγκέντρωση στις 5.30 το πρωί στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού που έχει προαναγγείλει απεργιακή προσυγκέντρωση στις 10:30 το πρωί στα Χαυτεία ζητεί την απόσυρση του νομοσχεδίου την υπογραφή και ανανέωση των ΣΣΕ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, αλλά και κατάργηση των νόμων 4150/2013, 4714/2020, 2687/1953.
Φωτό: Παντελής Σαΐτας/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ