
Η Euroseas Ltd. ανακοίνωσε την Τρίτη 25 Μαΐου τα οικονομικά της αποτελέσματα για το α΄ τρίμηνο του έτους.
Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε κέρδη $3,8 εκατ. έναντι κερδών $1,957 εκατ. το α΄ τρίμηνο του 2020 (94,17% αύξηση), ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ανήλθαν στα $5,6 εκατ. Την ίδια ώρα, η Euroseas κατά μέσο όρο διαχειρίστηκε τους τρεις πρώτους μήνες του έτους 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με μέσο TCE $12.134/ημέρα.
Με αφορμή τον οικονομικό απολογισμό της Euroseas, ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας ανέφερε: «Τους τελευταίους τρεις μήνες, η αγορά των containerships συνέχισε την ανοδική της τάση, ξεπερνώντας το αποκορύφωμα του 2008. Η ανάκαμψη της ζήτησης και ορισμένες στρεβλώσεις στις εφοδιαστικές αλυσίδες εμπορευματοκιβωτίων, όπως η συμφόρηση στα λιμάνια, οι αντικαταστάσεις πληρωμάτων και τα πρωτόκολλα για τον Covid, συνδυάστηκαν με μια μετριοπαθή αύξηση του στόλου, παρέχοντας στήριξη στα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς. Οι υψηλότεροι ναύλοι είχαν θετικό αντίκτυπο στην κερδοφορία, η οποία θα αυξηθεί περαιτέρω, καθώς τα εναπομείναντα πλοία θα ανανεώσουν τις συμφωνίες ναύλωσης τους επόμενους 4-5 μήνες.
»Πιστεύουμε ότι οι ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς θα συνεχιστούν για το υπόλοιπο του έτους και το επόμενο, καθώς οι οικονομίες εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν από την πανδημία, καταγράφοντας ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης, και οι παραδόσεις πλοίων θα είναι περιορισμένες».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ