
Σε μια απόφαση που αποτελεί μεγάλη νίκη για την πολιτεία της Αλάσκας, η Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ ψήφισε ομόφωνα στις 20 Μαΐου 2021 το Alaska Tourism Restoration Act, ανοίγοντας τον δρόμο για τις μεγάλες εταιρείες κρουαζιέρας να δραστηριοποιηθούν σε λίγους μήνες.
Η απόφαση που ελήφθη θεωρούνταν μέχρι πρότινος πολύ δύσκολο να υπερψηφιστεί από το αμερικανικό Κογκρέσο, τώρα όμως πρόκειται να υπογραφεί από τον πρόεδρο Μπάιντεν, επισφραγίζοντας έτσι την έναρξη μιας μικρής θερινής σεζόν για την ακτοπλοΐα της Αλάσκας.
Εκπρόσωποι της βιομηχανίας της κρουαζιέρας χαιρέτισαν με ενθουσιασμό την εξέλιξη αυτή, με την Carnival Corporation να ανακοινώνει ότι τρία από τα εμπορικά της σήματα θα ξεκινήσουν να δραστηριοποιούνται από τα τέλη Ιουλίου στην Αλάσκα μέσω Σιάτλ. Η σεζόν, η οποία θα διαρκέσει από τον Ιούλιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, πιθανώς να αποτελέσει την πρώτη επιστροφή κρουαζιέρας στα αμερικανικά ύδατα από λιμάνια των ΗΠΑ, μετά τη διεθνή αναστολή κρουαζιερών τον Μάρτιο του 2020.
Η αντιπροσωπεία της Αλάσκας στο Κογκρέσο πρότεινε το συγκεκριμένο Act τον Μάρτιο του 2021 ως απάντηση στην απόφαση του Καναδά να κλείσει τους λιμένες του σε κρουαζιερόπλοια καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος έτους. Αν και το Κογκρέσο ιστορικά αντιτάσσεται στις προσπάθειες τροποποίησης των κανονισμών του καμποτάζ στις ΗΠΑ, οι εκπρόσωποι της πολιτείας της Αλάσκας εστίασαν στον κίνδυνο απώλειας εσόδων από τον τουρισμό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Οι συνέπειες θα ήταν καταστροφικές για την οικονομία της περιοχής και τις μικρές επιχειρήσεις που εξαρτώνται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τον τουρισμό και πιο συγκεκριμένα από τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2019 περίπου 1,2 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας επισκέφθηκαν την Αλάσκα.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ