
O νηογνώμονας DNV εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) στην εταιρεία PASSER Marine για την ανάπτυξη ενός συστήματος μόνωσης για δεξαμενές καυσίμου LNG. O σχεδιασμός αναπτύχθηκε για πρισματικές δεξαμενές LNG Τύπου Β, οι οποίες, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΙΜΟ, χρειάζονται ένα δεύτερο στρώμα μόνωσης, ενώ περιλαμβάνει και ένα σύστημα ανίχνευσης διαρροών το οποίο αντιμετωπίζει με ασφάλεια και περιορίζει τις τυχόν διαρροές καυσίμου.
Καθώς ο αριθμός των ποντοπόρων πλοίων που καταναλώνουν καύσιμο LNG αυξάνεται συνεχώς, υπάρχει η ανάγκη αύξησης της χωρητικότητας των δεξαμενών καυσίμου LNG από 300-1.000 κ.μ. σε 10.000-20.000 κ.μ., με αποτέλεσμα τη μείωση του διαθέσιμου χώρου μεταφοράς φορτίου. Ως εκ τούτου, υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από τον ναυτιλιακό κλάδο για εναλλακτικούς σχεδιασμούς δεξαμενών καύσιμου LNG (Τύπου Β), οι οποίοι έχουν πρισματικό σχήμα και είναι αποδοτικότεροι από άποψη όγκου σε σχέση με τους συμβατικούς σχεδιασμούς δεξαμενών Τύπου C. Σήμερα, το 95-99% των πλοίων που κινούνται με καύσιμο LNG διαθέτουν δεξαμενές Τύπου C, παρ’ όλα αυτά υπάρχουν αρκετά πλοία υπό ναυπήγηση τα οποία θα διαθέτουν δεξαμενές LNG Τύπου B.
H Monika Johannessen, DNV Maritime Head of Department, Gas Carrier Excellence Centre, ανέφερε σχετικά: «Υπάρχουν αρκετοί σχεδιασμοί συστημάτων μόνωσης σε στάδιο ανάπτυξης, οι οποίοι παρέχουν ένα δευτερεύον στρώμα μόνωσης ενώ διαθέτουν και σύστημα ανίχνευσης διαρροών, όμως λίγα πιστοποιημένα συστήματα είναι σήμερα διαθέσιμα στην αγορά. Είμαστε ικανοποιημένοι που η PASSER Marine επέλεξε τον DNV προκειμένου να λάβει την αρχική έγκριση για τον συγκεκριμένο καινοτόμο σχεδιασμό και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε στην πλήρη έγκριση του συστήματος».
Φωτο Αρχείου: PASSER Marine
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Davie Defense Inc. εξήγγειλε τα σχέδια για την ανακαίνιση του ιστορικού ναυπηγείου Gulf Copper στο Galveston του Τέξας, ύψους $1 δισ., με στόχο…
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ