
O νηογνώμονας DNV εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) στην εταιρεία PASSER Marine για την ανάπτυξη ενός συστήματος μόνωσης για δεξαμενές καυσίμου LNG. O σχεδιασμός αναπτύχθηκε για πρισματικές δεξαμενές LNG Τύπου Β, οι οποίες, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΙΜΟ, χρειάζονται ένα δεύτερο στρώμα μόνωσης, ενώ περιλαμβάνει και ένα σύστημα ανίχνευσης διαρροών το οποίο αντιμετωπίζει με ασφάλεια και περιορίζει τις τυχόν διαρροές καυσίμου.
Καθώς ο αριθμός των ποντοπόρων πλοίων που καταναλώνουν καύσιμο LNG αυξάνεται συνεχώς, υπάρχει η ανάγκη αύξησης της χωρητικότητας των δεξαμενών καυσίμου LNG από 300-1.000 κ.μ. σε 10.000-20.000 κ.μ., με αποτέλεσμα τη μείωση του διαθέσιμου χώρου μεταφοράς φορτίου. Ως εκ τούτου, υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από τον ναυτιλιακό κλάδο για εναλλακτικούς σχεδιασμούς δεξαμενών καύσιμου LNG (Τύπου Β), οι οποίοι έχουν πρισματικό σχήμα και είναι αποδοτικότεροι από άποψη όγκου σε σχέση με τους συμβατικούς σχεδιασμούς δεξαμενών Τύπου C. Σήμερα, το 95-99% των πλοίων που κινούνται με καύσιμο LNG διαθέτουν δεξαμενές Τύπου C, παρ’ όλα αυτά υπάρχουν αρκετά πλοία υπό ναυπήγηση τα οποία θα διαθέτουν δεξαμενές LNG Τύπου B.
H Monika Johannessen, DNV Maritime Head of Department, Gas Carrier Excellence Centre, ανέφερε σχετικά: «Υπάρχουν αρκετοί σχεδιασμοί συστημάτων μόνωσης σε στάδιο ανάπτυξης, οι οποίοι παρέχουν ένα δευτερεύον στρώμα μόνωσης ενώ διαθέτουν και σύστημα ανίχνευσης διαρροών, όμως λίγα πιστοποιημένα συστήματα είναι σήμερα διαθέσιμα στην αγορά. Είμαστε ικανοποιημένοι που η PASSER Marine επέλεξε τον DNV προκειμένου να λάβει την αρχική έγκριση για τον συγκεκριμένο καινοτόμο σχεδιασμό και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε στην πλήρη έγκριση του συστήματος».
Φωτο Αρχείου: PASSER Marine
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ