
O νηογνώμονας DNV εξέδωσε Έγκριση επί της Αρχής (AiP) στην εταιρεία PASSER Marine για την ανάπτυξη ενός συστήματος μόνωσης για δεξαμενές καυσίμου LNG. O σχεδιασμός αναπτύχθηκε για πρισματικές δεξαμενές LNG Τύπου Β, οι οποίες, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΙΜΟ, χρειάζονται ένα δεύτερο στρώμα μόνωσης, ενώ περιλαμβάνει και ένα σύστημα ανίχνευσης διαρροών το οποίο αντιμετωπίζει με ασφάλεια και περιορίζει τις τυχόν διαρροές καυσίμου.
Καθώς ο αριθμός των ποντοπόρων πλοίων που καταναλώνουν καύσιμο LNG αυξάνεται συνεχώς, υπάρχει η ανάγκη αύξησης της χωρητικότητας των δεξαμενών καυσίμου LNG από 300-1.000 κ.μ. σε 10.000-20.000 κ.μ., με αποτέλεσμα τη μείωση του διαθέσιμου χώρου μεταφοράς φορτίου. Ως εκ τούτου, υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από τον ναυτιλιακό κλάδο για εναλλακτικούς σχεδιασμούς δεξαμενών καύσιμου LNG (Τύπου Β), οι οποίοι έχουν πρισματικό σχήμα και είναι αποδοτικότεροι από άποψη όγκου σε σχέση με τους συμβατικούς σχεδιασμούς δεξαμενών Τύπου C. Σήμερα, το 95-99% των πλοίων που κινούνται με καύσιμο LNG διαθέτουν δεξαμενές Τύπου C, παρ’ όλα αυτά υπάρχουν αρκετά πλοία υπό ναυπήγηση τα οποία θα διαθέτουν δεξαμενές LNG Τύπου B.
H Monika Johannessen, DNV Maritime Head of Department, Gas Carrier Excellence Centre, ανέφερε σχετικά: «Υπάρχουν αρκετοί σχεδιασμοί συστημάτων μόνωσης σε στάδιο ανάπτυξης, οι οποίοι παρέχουν ένα δευτερεύον στρώμα μόνωσης ενώ διαθέτουν και σύστημα ανίχνευσης διαρροών, όμως λίγα πιστοποιημένα συστήματα είναι σήμερα διαθέσιμα στην αγορά. Είμαστε ικανοποιημένοι που η PASSER Marine επέλεξε τον DNV προκειμένου να λάβει την αρχική έγκριση για τον συγκεκριμένο καινοτόμο σχεδιασμό και ανυπομονούμε να προχωρήσουμε στην πλήρη έγκριση του συστήματος».
Φωτο Αρχείου: PASSER Marine
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ