
Η εταιρεία τακτικών γραμμών Ocean Network Express (ONE) ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση της δεύτερης δοκιμής με ναυτιλιακά βιοκαύσιμα που διεξήχθη στο πλοίο M/V «MOL Experience». Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η εταιρεία, οι προδιαγραφές της δεύτερης δοκιμής διέφεραν από αυτές της πρώτης, με την περιεκτικότητα σε βιοκαύσιμο να είναι τρεις φορές υψηλότερη αυτή τη φορά. Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την ONE, καθώς τη φέρνει πιο κοντά στον στόχο μείωσης του ανθρακικού της αποτυπώματος.
Όπως και κατά την πρώτη δοκιμή, η πετρέλευση και η δοκιμαστική περίοδος έγιναν σε συνεργασία με τη ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines και την πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα των βιοκαυσίμων GoodFuels. Η επιτυχία της δεύτερης δοκιμής αποδεικνύει για ακόμα μία φορά τη βιωσιμότητα των βιοκαυσίμων, ενώ βοηθά την ΟΝΕ ούτως ώστε να επιτύχει τους στόχους μείωσης των εκπομπών άνθρακα έως το 2030 και το 2050 αντίστοιχα.
Το βιοκαύσιμα είναι ένα είδος καυσίμου που προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μάλιστα, το προηγμένο βιοκαύσιμο που χρησιμοποιήθηκε κατά τη δοκιμή που διεξήγαγε η ΟΝΕ παράγεται από απόβλητα ή κατάλοιπα που προέρχονται από 100% πιστοποιημένες πρώτες ύλες, όπως το χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι.
Τα βιώσιμα βιοκαύσιμα της GoodFuels είναι ουσιαστικά απαλλαγμένα από οξείδια του θείου και παρέχουν 80-90% μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με αυτές των ορυκτών καυσίμων. Παράλληλα, είναι τεχνικά και λειτουργικά ισοδύναμα με τα ναυτιλιακά καύσιμα που προέρχονται από το πετρέλαιο, ενώ δεν προϋποθέτουν οποιαδήποτε τροποποίηση στους κινητήρες των πλοίων ή στην υποδομή παροχής τους.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η δοκιμή με βιοκαύσιμα σηματοδοτεί ένα θετικό βήμα προς τα εμπρός για τις πρωτοβουλίες αναφορικά με τη βιωσιμότητα που προωθεί η ONE, οι οποίες περιλαμβάνουν τέσσερις τομείς προτεραιότητας: περιβάλλον, κοινωνία, διακυβέρνηση και λειτουργική αρτιότητα. Η χρήση βιοκαυσίμων θα βοηθήσει την ΟΝΕ στην επίτευξη των στόχων περιβαλλοντικής βιωσιμότητας που έχει θέσει, βάσει των οποίων θα πρέπει να μειώσει, σε σχέση με τα επίπεδα του 2018, τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 25% έως το 2030 και κατά 50% έως το 2050.
Φωτό: Rob/ Pxhere
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ