
H εταιρεία τακτικών γραμμών Ocean Network Express (ONE), που αποτελεί μια κοινοπραξία μεταξύ των εταιρειών “K” Line, ΜΟL, NYK, ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου Τμήματος Πράσινης Στρατηγικής, το οποίο θα υπάγεται στη Διεύθυνση Προϊόντων και Δικτύων της εταιρείας. Το νέο τμήμα στελεχώνεται τόσο από πάγιο προσωπικό όσο και από συνεργάτες, όλοι εκ των οποίων εξειδικεύονται στα σχετικά επιχειρησιακά αντικείμενα του εν λόγω πεδίου.
Ως η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία στην αγορά τακτικών γραμμών στον κόσμο, η ΟΝΕ έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ενσωμάτωση της βιωσιμότητας εντός της ευρύτερης επιχειρησιακής στρατηγικής της καθώς και στους στόχους της.
Για την αποσαφήνιση του τι σημαίνει βιωσιμότητα για την εταιρεία, έχουν καθοριστεί τέσσερις τομείς προτεραιότητας: 1) Περιβάλλον, 2) Κοινωνία, 3) Διακυβέρνηση και 4) Λειτουργική Αρτιότητα.
Το νεοσυσταθέν τμήμα Πράσινης Στρατηγικής θα καθοδηγήσει την εταιρεία στην επίτευξη των στόχων περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσα από τη στενή συνεργασία με τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη εντός και εκτός του Οργανισμού, ούτως ώστε να αναπτυχθούν συλλογικά καλύτερες συνέργειες. Επιπροσθέτως, το νέο τμήμα θα σχεδιάζει και θα εφαρμόζει στρατηγικές έτσι ώστε η ΟΝΕ να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στα κλαδικά και διεθνή πρότυπα και ταυτόχρονα να διασφαλίζει ότι η εταιρεία βρίσκεται στην πρωτοπορία της πράσινης σκέψης στους τομείς της ναυτιλίας και των logistics, προκειμένου τελικά να αναδειχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.
Τέλος, με τη δημιουργία του εν λόγω τμήματος και την αναδιοργάνωση των εσωτερικών πόρων, η ΟΝΕ καταδεικνύει την ξεκάθαρη δέσμευσή της στην προσπάθεια απεξάρτησης από τον άνθρακα και στη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος.
Φωτό: Cole Langton/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ