
H εταιρεία τακτικών γραμμών Ocean Network Express (ONE), που αποτελεί μια κοινοπραξία μεταξύ των εταιρειών “K” Line, ΜΟL, NYK, ανακοίνωσε τη δημιουργία νέου Τμήματος Πράσινης Στρατηγικής, το οποίο θα υπάγεται στη Διεύθυνση Προϊόντων και Δικτύων της εταιρείας. Το νέο τμήμα στελεχώνεται τόσο από πάγιο προσωπικό όσο και από συνεργάτες, όλοι εκ των οποίων εξειδικεύονται στα σχετικά επιχειρησιακά αντικείμενα του εν λόγω πεδίου.
Ως η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία στην αγορά τακτικών γραμμών στον κόσμο, η ΟΝΕ έχει επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ενσωμάτωση της βιωσιμότητας εντός της ευρύτερης επιχειρησιακής στρατηγικής της καθώς και στους στόχους της.
Για την αποσαφήνιση του τι σημαίνει βιωσιμότητα για την εταιρεία, έχουν καθοριστεί τέσσερις τομείς προτεραιότητας: 1) Περιβάλλον, 2) Κοινωνία, 3) Διακυβέρνηση και 4) Λειτουργική Αρτιότητα.
Το νεοσυσταθέν τμήμα Πράσινης Στρατηγικής θα καθοδηγήσει την εταιρεία στην επίτευξη των στόχων περιβαλλοντικής βιωσιμότητας μέσα από τη στενή συνεργασία με τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη εντός και εκτός του Οργανισμού, ούτως ώστε να αναπτυχθούν συλλογικά καλύτερες συνέργειες. Επιπροσθέτως, το νέο τμήμα θα σχεδιάζει και θα εφαρμόζει στρατηγικές έτσι ώστε η ΟΝΕ να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στα κλαδικά και διεθνή πρότυπα και ταυτόχρονα να διασφαλίζει ότι η εταιρεία βρίσκεται στην πρωτοπορία της πράσινης σκέψης στους τομείς της ναυτιλίας και των logistics, προκειμένου τελικά να αναδειχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στον κλάδο.
Τέλος, με τη δημιουργία του εν λόγω τμήματος και την αναδιοργάνωση των εσωτερικών πόρων, η ΟΝΕ καταδεικνύει την ξεκάθαρη δέσμευσή της στην προσπάθεια απεξάρτησης από τον άνθρακα και στη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος.
Φωτό: Cole Langton/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ