Η χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου: Το debate συνεχίζεται

Η χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου: Το debate συνεχίζεται

168
Η χρήση του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου: Το debate συνεχίζεται

Άμεση ήταν η απάντηση της SEA-LNG με αφορμή πρόσφατο report της Παγκόσμιας Τράπεζας στο οποίο σημειώνεται ότι το LNG θα διαδραματίσει περιορισμένο ρόλο στην προσπάθεια απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου.

«Αναμένοντας μελλοντικά καύσιμα και μην αξιοποιώντας πλήρως το LNG, το οποίο είναι ασφαλές, ανταγωνιστικό και διαθέσιμο σήμερα, είναι λάθος. […] Το να συνεχίζουμε να αναμένουμε μη αποδεδειγμένες εναλλακτικές απλώς καθιστά τα υπάρχοντα προβλήματα εκπομπών GHG χειρότερα», σημειώνεται στην τοποθέτηση της συμμαχίας.

Η SEA-LNG τονίζει επίσης ότι, εστιάζοντας σε θεωρητικές, μη αποδεδειγμένες λύσεις, η Παγκόσμια Τράπεζα ουσιαστικά περιορίζει τις προοπτικές της τεχνολογικής καινοτομίας, που μπορεί επίσης να δώσει απαντήσεις τις επόμενες δεκαετίες. Ακόμη, ενθαρρύνει όλους τους φορείς και τις επιχειρήσεις να θέσουν προδιαγραφές και στόχους άμεσης και ουσιαστικής μείωσης των εκπομπών GHG της ναυτιλίας και όχι να αναμένουν τεχνολογίες οι οποίες ακόμα δεν έχουν δοκιμαστεί.

«Επενδύοντας σε πλοία διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, η ναυτιλιακή βιομηχανία ξεκινά τις διαδικασίες απανθρακοποίησης τώρα», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.