
Η MAN Energy Solutions ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός νέου προγράμματος, που στοχεύει στην ανάπτυξη ενός τετράχρονου κινητήρα διπλού καυσίμου, ο οποίος θα μπορεί να χρησιμοποιεί ως καύσιμα πετρέλαιο και αμμωνία. Το πρόγραμμα, με την ονομασία «AmmoniaMot», υποστηρίζεται από το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Τεχνολογίας (BMWi), ενώ σε αυτό θα συμμετάσχουν μεταξύ άλλων το Πανεπιστήμιο του Μονάχου και οι εταιρείες Neptun Ship Design, WTZ και Woodward L’Orange.
Ο δρ. Alexander Knafl, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης τετράχρονων κινητήρων της MAN Energy Solutions, ανέφερε σχετικά: «Στη MAN Energy Solutions θεωρούμε πως το συγκεκριμένο έργο είναι ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική της εταιρείας για την ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών και χαιρετίζουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε με εξωτερικούς εταίρους. Για εμάς, ο δρόμος για την απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού κλάδου ξεκινά από την απανθρακοποίηση των καυσίμων, και στο πλαίσιο αυτό η αμμωνία αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή μηδενικών εκπομπών, όταν προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας».
Μέσω του προγράμματος, η ΜΑΝ Energy Solutions πρόκειται να μεταφέρει τη νέα τεχνολογία σε τετράχρονους κινητήρες, προετοιμάζοντας παράλληλα την εμπορική ανάπτυξη και παραγωγή του συστήματος. Την ίδια στιγμή, το τμήμα δίχρονων κινητήρων της εταιρείας έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα παραδώσει τους πρώτους δίχρονους κινητήρες κατανάλωσης αμμωνίας έως το 2024.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ