
Το πρώτο τερματικό διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων που ανοίγει στις ΗΠΑ μετά το 2009 ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 30 Μαρτίου στη Νότια Καρολίνα. Τη λειτουργία του τερματικού Hugh K. Leatherman εγκαινίασε το πλοίο της Hapag Lloyd «Yorktown Express», το οποίο ήταν το πρώτο που έδεσε στο εν λόγω τερματικό.
Η κατασκευή του διήρκεσε 20 χρόνια, ενώ η επένδυση για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης έφτασε το $1 δισ., γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά πολιτειακά έργα ανάπτυξης της Νότιας Καρολίνας έως και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, το τερματικό διαθέτει μια αποβάθρα 426 μ., ενώ μπορεί να διαχειριστεί τα μεγαλύτερα πλοία (έως και 20.000 TEUs) που δένουν στους λιμένες της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ, αυξάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις διαχειριστικές ικανότητες του λιμένα.
Επιπροσθέτως, το τερματικό Leatherman, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατασκευής του, θα αυξήσει τη χωρητικότητα του λιμένα του Τσάρλεστον κατά 700.000 TEUs. Δεδομένης της συμφόρησης και στους λιμένες της ανατολικής ακτής, λόγω της κατακόρυφης αύξησης της καταναλωτικής ζήτησης και του αυξημένου όγκου φορτίου προς διαχείριση, η λειτουργία του νέου τερματικού έρχεται την κατάλληλη στιγμή, προκειμένου να παράσχει την επιπλέον χωρητικότητα που απαιτείται. Ενδεικτικό της κατάστασης αποτελεί το γεγονός ότι, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020, τα εισαγόμενα φορτία για τον αντίστοιχο μήνα ήταν αυξημένα κατά 50%.
Τέλος, με την ολοκλήρωση και της δεύτερης φάσης κατασκευών, το τερματικό Leatherman θα διαθέτει συνολικά τρεις αποβάθρες, ενώ η συνολική του χωρητικότητα θα φτάσει τα 2,4 εκατ. TEUs κατ’ έτος. Στόχος της επένδυσης είναι αφενός να παρέχει αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους χρήστες του λιμένα και αφετέρου να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Νότιας Καρολίνας, πυροδοτώντας την οικονομική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ