
Το πρώτο τερματικό διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων που ανοίγει στις ΗΠΑ μετά το 2009 ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 30 Μαρτίου στη Νότια Καρολίνα. Τη λειτουργία του τερματικού Hugh K. Leatherman εγκαινίασε το πλοίο της Hapag Lloyd «Yorktown Express», το οποίο ήταν το πρώτο που έδεσε στο εν λόγω τερματικό.
Η κατασκευή του διήρκεσε 20 χρόνια, ενώ η επένδυση για την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης έφτασε το $1 δισ., γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά πολιτειακά έργα ανάπτυξης της Νότιας Καρολίνας έως και σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, το τερματικό διαθέτει μια αποβάθρα 426 μ., ενώ μπορεί να διαχειριστεί τα μεγαλύτερα πλοία (έως και 20.000 TEUs) που δένουν στους λιμένες της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ, αυξάνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις διαχειριστικές ικανότητες του λιμένα.
Επιπροσθέτως, το τερματικό Leatherman, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης κατασκευής του, θα αυξήσει τη χωρητικότητα του λιμένα του Τσάρλεστον κατά 700.000 TEUs. Δεδομένης της συμφόρησης και στους λιμένες της ανατολικής ακτής, λόγω της κατακόρυφης αύξησης της καταναλωτικής ζήτησης και του αυξημένου όγκου φορτίου προς διαχείριση, η λειτουργία του νέου τερματικού έρχεται την κατάλληλη στιγμή, προκειμένου να παράσχει την επιπλέον χωρητικότητα που απαιτείται. Ενδεικτικό της κατάστασης αποτελεί το γεγονός ότι, σε σχέση με τον Μάρτιο του 2020, τα εισαγόμενα φορτία για τον αντίστοιχο μήνα ήταν αυξημένα κατά 50%.
Τέλος, με την ολοκλήρωση και της δεύτερης φάσης κατασκευών, το τερματικό Leatherman θα διαθέτει συνολικά τρεις αποβάθρες, ενώ η συνολική του χωρητικότητα θα φτάσει τα 2,4 εκατ. TEUs κατ’ έτος. Στόχος της επένδυσης είναι αφενός να παρέχει αξιόπιστες και αποτελεσματικές υπηρεσίες στους χρήστες του λιμένα και αφετέρου να αποτελέσει μοχλό ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής της Νότιας Καρολίνας, πυροδοτώντας την οικονομική ανάπτυξη, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Μια σημαντική επέκταση αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο λιμάνι του Λονγκ Μπιτς, στο Λος Άντζελες. Ειδικότερα, η International Transportation Service (ITS) ξεκίνησε τη διαδικασία επέκτασης…
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται εκ νέου με μικρές απώλειες. Ειδικότερα, βάσει…
Το 18ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας ενέκρινε την Παρασκευή 18 Ιουλίου το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), επιτυγχάνοντας ένα ισχυρό πλήγμα…
Καθώς εντείνονται οι εκκλήσεις της διεθνούς κοινότητας για την επιτάχυνση της αποανθρακοποίησης της ναυτιλιακής βιομηχανίας, το LNG κερδίζει διαρκώς έδαφος ως μεταβατικό καύσιμο για…
Η ναυπήγηση κρουαζιερόπλοιων φαίνεται πως βρίσκεται πλέον ψηλά στην ατζέντα της Μόσχας, καθώς τα ναυπηγεία της Ρωσίας εντείνουν τις προσπάθειές τους προς αυτή την…
To 7,72% των μετοχών της Genco Shipping & Trading απέκτησε η Diana Shipping σύμφωνα με filing της πρώτης στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς. Η εταιρεία…
Την τελική έγκριση του 18ου πακέτου κυρώσεων κατά της Ρωσίας έδωσε το Συμβούλιο Γενικών Υποθέσεων σήμερα στις Βρυξέλλες. Το 18ο πακέτο κυρώσεων περιλαμβάνει νέα…
Τα εννέα νέα shuttle tankers του Ομίλου Τσάκου θα ενσωματώσουν προηγμένα συστήματα ναυτικής τεχνολογίας της Kongsberg Maritime. Συγκεκριμένα, η Kongsberg Maritime επελέγη από τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ