Η επιλογή του LBG στις θαλάσσιες μεταφορές

Η επιλογή του LBG στις θαλάσσιες μεταφορές

337
Η επιλογή του LBG στις θαλάσσιες μεταφορές

Η φινλανδική συνοριοφυλακή ενώνει τις δυνάμεις της με τη Wärtsilä και την Gasum για τη δοκιμή υγροποιημένου βιοαερίου (LBG) ως καυσίμου στο περιπολικό της σκάφος Turva.

H Gasum ήδη πραγματοποιεί δύο παραδόσεις βιοαερίου από εργοστάσιά της σε Νορβηγία και Φινλανδία στη φινλανδική συνοριοφυλακή. Στόχος αυτών των παραδόσεων είναι να δοκιμαστούν τα logistics και η πρακτική χρησιμότητα του καυσίμου εν πλω. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η Gasum στην ανακοίνωσή της, το LBG αποτελεί ένα ανανεώσιμο καύσιμο κατάλληλο για τις θαλάσσιες μεταφορές και απαλλαγμένο από τον άνθρακα.

Σύμφωνα με το τρέχον κυβερνητικό πρόγραμμα, στόχος είναι η Φινλανδία να καταστεί ανθρακικά ουδέτερη έως το 2035. Για την επίτευξη του στόχου απαιτείται σημαντική μείωση των εκπομπών από τις μεταφορές σε στεριά και θάλασσα. Με τη χρήση βιοαερίου είναι εφικτή η μείωση των εκπομπών CO2 έως 90%, καθιστώντας το πιο καθαρό διαθέσιμο ναυτιλιακό καύσιμο. Την ίδια ώρα, το LBG είναι εναλλάξιμο με το LNG, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι τα δύο αέρια μπορούν να αναμειγνύονται και να χρησιμοποιούνται στο ίδιο πλοίο.

Φωτό: Finnish Border Guard

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.