
Η εταιρεία Hyundai Merchant Marine (HMM) ανακοίνωσε την παραλαβή του «HMM Nuri», του πρώτου εκ των οκτώ νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 16.000 TEUs, που είχε παραγγείλει. Τα εν λόγω πλοία έχουν κατασκευαστεί στα ναυπηγεία Ulsan, που ανήκουν στην έτερη εταιρεία του ομίλου της Hyundai, την Hyundai Heavy Industries (HHI), και η παράδοσή τους αναμένεται να ξεκινήσει τον Μάρτιο και να ολοκληρωθεί το β΄ τρίμηνο του 2021.
Το «HMM Nuri» έχει χωρητικότητα 16.010 TEUs και είναι εξοπλισμένο με 1.200 πρίζες για εμπορευματοκιβώτια-ψυγεία (reefer containers), ενώ, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα ενταχθεί στο δρομολόγιο της συμμαχίας τακτικών γραμμών ΤΗΕ Αlliance που εξυπηρετεί τον εμπορικό δρόμο Άπω Ανατολής-Ευρώπης.
Με την ολοκλήρωση της παραλαβής των οκτώ νεότευκτων πλοίων, η ΗΜΜ αναμένεται να αναβαθμίσει τις περιβαλλοντικές της δυνατότητες. Κάθε πλοίο είναι εξοπλισμένο με συστήματα scrubber και τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (selective catalytic reduction), προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx) κατά τουλάχιστον 80% σε σύγκριση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Επιπροσθέτως, το ανθρακικό αποτύπωμα ανά πλοίο μπορεί να μειωθεί κατά 52%, προσφέροντας μεγαλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα αλλά και τη δυνατότητα στην ΗΜΜ να επιταχύνει την πορεία προς την ανθρακική ουδετερότητα.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ΗΜΜ διαθέτει συνολικά είκοσι υψηλής απόδοσης γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων τα δώδεκα συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγαλύτερων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως, με χωρητικότητα 24.000 TEUs. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τη χωρητικότητα του στόλου της, φτάνοντας το 1 εκατ. TEUs έως το 2022, και αναμένει ότι μέσα από αυτή τη συνεχή αναβάθμιση θα ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της.
Φωτό: ΗΜΜ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ