Νέος σχεδιασμός υγραεριοφόρου πλοίου που καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο

Νέος σχεδιασμός υγραεριοφόρου πλοίου που καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο

310
Νέος σχεδιασμός υγραεριοφόρου πλοίου που καταναλώνει αμμωνία ως καύσιμο

H βελγική ναυτιλιακή εταιρεία Exmar έλαβε ‘Εγκριση επί της Αρχής (AIP) από το νηογνώμονα Lloyd’s Register (LR) για ένα νέο υγραεριοφόρο πλοίο μεσαίου μεγέθους (MGC) και χωρητικότητας 40.000 κυβικών μέτρων, το οποίο θα καταναλώνει ως καύσιμο αμμωνία.

Το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan Shipyard ήταν υπεύθυνο για το σχεδιασμό του πλοίου, ενώ η Wärtsilä Gas Solutions ανέλαβε τον εξοπλισμό του συστήματος παροχής της αμμωνίας. Η διαδικασία της έγκρισης περιελάμβανε μια συνολική εξέταση του σχεδιασμού του πλοίου προκειμένου να εξακριβωθεί η συμμόρφωση με τους κανονισμούς του LR, καθώς και μια αξιολόγηση κινδύνου η οποία βασίστηκε στην εκτεταμένη γνώση και εμπειρία της Exmar πάνω στην λειτουργία πλοίων μεταφοράς αμμωνίας. Στόχος της αξιολόγησης ήταν να διασφαλιστεί ότι οι κίνδυνοι που προκύπτουν από τη χρήση της αμμωνίας ως καύσιμο και επηρεάζουν το πλήρωμα, τη δοκιμή αντοχή και την ακεραιότητα του πλοίου, αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τις διαδικασίες ShipRight του LR για Risk-Based Designs (RBD).

Η ανάπτυξη του εν λόγω πλοίου δεν αποτελεί μόνο ένα νέο σχεδιασμό πλοίου χαμηλών εκπομπών CO2, αλλά και ένα σημαντικό ορόσημο για την ευρύτερη υιοθέτηση των εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων τα οποία φέρνουν τη ναυτιλία ένα βήμα πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων του ΙΜΟ για το έτος 2050.

Φωτό: www.exmar.be

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.