Η Αdani Ports αναπτύσσεται περαιτέρω στη λιμενική αγορά της Ινδίας

Η Αdani Ports αναπτύσσεται περαιτέρω στη λιμενική αγορά της Ινδίας

66
Η Αdani Ports αναπτύσσεται περαιτέρω στη λιμενική αγορά της Ινδίας

H εταιρεία διαχείρισης τερματικών Adani Ports and Special Economic Zones (APSEZ) ανακοίνωσε ότι προέβη στην εξαγορά του 31,5% των μετοχών στον λιμένα Gangavaram Port Limited (GPL), που διατηρούσε μέχρι πρότινος η Windy Lakeside Investment. Το κόστος της εξαγοράς ανήλθε σε πάνω από 1.954 RS κρορ Ινδίας (πάνω από $266 εκατ.). Παράλληλα, η APSEZ βρίσκεται σε συζητήσεις για την εξαγορά και του 58,1% των μετοχών στο GPL, που έως σήμερα κατέχει η DVS Raju & Family.

Ο λιμένας GPL βρίσκεται στο νότιο τμήμα της πολιτείας Άντρα Πραντές της Ινδίας, δίπλα στο λιμάνι του Βιζαχαπατνάμ, έχει χωρητικότητα 64 εκατ. μετρικών τόνων, ενώ εξυπηρετεί μια ενδοχώρα που εκτείνεται σε οκτώ πολιτείες της ανατολικής, της δυτικής, της νότιας και της κεντρικής Ινδίας.

Είναι ένα παντός καιρού, βαθύ και πολλαπλών χρήσεων λιμάνι, ικανό να διαχειριστεί έμφορτα πλοία χωρητικότητας έως 200.000 dwt. Στην παρούσα φάση, στο λιμάνι λειτουργούν εννέα προβλήτες διαχείρισης πολλαπλών ειδών ξηρών χύδην φορτίων (όπως άνθρακας, σιδηρομετάλλευμα, λίπασμα, ασβεστόλιθος, βωξίτης, ζάχαρη, αλουμίνα και χάλυβας). Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι στο GPL υπάρχει διαθέσιμος χώρος, έκτασης 1.800 εκταρίων, ικανός να υποστηρίξει τη μελλοντική ανάπτυξη του λιμένα, στόχος της οποίας είναι, σύμφωνα με το master plan, ο λιμένας να φτάσει τις 31 εν λειτουργία προβλήτες, αυξάνοντας την ετήσια χωρητικότητά του στους 250 εκατ. μετρικούς τόνους.

Για το οικονομικό έτος 2020, το λιμάνι διαχειρίστηκε φορτία 34,5 εκατ. μετρικών τόνων, ενώ τα έσοδά του ξεπέρασαν τα $12,8 εκατ. Τέλος, όσον αφορά την APSEZ, η εξαγορά του GPL αναμένεται να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της στην Ινδία στο 30%.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.