
Η εταιρεία τακτικών γραμμών MSC, σε ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρει ότι εντός του 2020 μετέφερε με τα πλοία της πάνω από 1,9 εκατ. εμπορευματοκιβώτια-ψυγεία (reefer containers), ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 1,8 εκατ. που είχε καταγράψει το 2019.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, το 2020 αποτέλεσε για την εταιρεία μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά στον τομέα παροχής υπηρεσιών μεταφοράς για κατεψυγμένα προϊόντα, παρά την έξαρση της πανδημίας του Covid-19, η οποία δυσχέρανε την απρόσκοπτη μεταφορά βασικών τροφίμων και φαρμάκων. Για τον λόγο αυτόν, προκειμένου να καλύψει την αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες μεταφοράς κατεψυγμένων φορτίων σε υπάρχοντες και νέους προορισμούς ανά τον κόσμο, η MSC επέκτεινε τον στόλο των εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων που διαθέτει, προσθέτοντας 15.000 ακόμα μονάδες μέσα στο 2020.
Επιπροσθέτως, σημαντική εξέλιξη στον τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων-ψυγείων αποτέλεσε η παραλαβή των πλοίων κλάσης Gülsün από την MSC, τα οποία, χάρη στον βελτιωμένο σχεδιασμό και το μεγαλύτερο μέγεθός τους, δύνανται να μεταφέρουν 2.000 περισσότερα εμπορευματοκιβώτια-ψυγεία σε σχέση με τα πλοία της προηγούμενης γενιάς. Αυτή η αύξηση της χωρητικότητας για τα εν λόγω εμπορευματοκιβώτια στα πλοία της εταιρείας βοήθησε στην εξυπηρέτηση της αυξημένης εμπορικής δραστηριότητας μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, ενισχύοντας το εμπόριο τροφίμων, ποτών, φαρμακευτικών ειδών καθώς και άλλων κατεψυγμένων προϊόντων.
Τέλος, καθώς η αγορά των υπηρεσιών μεταφοράς κατεψυγμένων φορτίων αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, η MSC, με τον στόλο των 560 πλοίων που διαθέτει και ως καθιερωμένος πλέον ηγέτης στην εν λόγω αγορά σε πολλές περιοχές ανά τον κόσμο, δηλώνει, σύμφωνα με την ανακοίνωση, έτοιμη να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες των πελατών της και να εξυπηρετήσει την αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορές κατεψυγμένων φορτίων.
Φωτό: www.msc.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ