
Η Maersk προβλέπει αύξηση του παγκόσμιου εμπορίου κατά 3% ή και περισσότερο το 2021. Σύμφωνα με προβλέψεις της εταιρείας-κολοσσού, το παγκόσμιο εμπόριο αναμένεται να ανακάμψει, αλλά εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα σχετικά με το μέγεθος του αντίκτυπου του Covid-19 στην παγκόσμια οικονομία. Με βάση αυτά τα δεδομένα, η δανική εταιρεία αναπροσαρμόζει την παγκόσμια στρατηγική της.
«Μέσα στο 2021, η Maersk άρχισε να προσφέρει υπηρεσίες αεροπορικών μεταφορών στη Βραζιλία», αναφέρει ο Douglas Piagentini, εμπορικός διευθυντής της Maersk East Coast στη Νότια Αμερική. «Χτίζουμε το δίκτυο για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσω ξηράς, θάλασσας ή αεροπορικώς. Ένας άλλος τομέας ανάπτυξης είναι οι ψηφιακές υπηρεσίες για μεσαίες και μικρές εταιρείες, ένας κλάδος που έχει αποδειχθεί πολύ χρήσιμος κατά τη διάρκεια της πανδημίας», σημειώνει ο Piagentini.
«Θέλουμε να κάνουμε τον χειρισμό ενός εμπορευματοκιβωτίου τόσο εύκολο όσο η αποστολή επιστολής μέσω ταχυδρομείου ή η αγορά φαγητού. Για να φτάσουμε εκεί, χρειαζόμαστε βοήθεια από τις ρυθμιστικές αρχές προκειμένου να μειώσουμε τη γραφειοκρατία και τον αριθμό των ρυθμιστικών φορέων που συμμετέχουν στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων», καταλήγει ο αξιωματούχος της Maersk.
Στη Βραζιλία, η μεταφορά αγαθών με εμπορευματοκιβώτια συνεπάγεται τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις περίπου 30 πρακτορείων. Για τον λόγο αυτόν, η Maersk επένδυσε σε ψηφιακά εργαλεία, όπως τα Maersk Flow, MyFinance και Maersk Spot, με τα οποία οι πελάτες μπορούν να λάβουν μια σταθερή τιμή για την αποστολή προϊόντων μέσω εμπορευματοκιβωτίων και η αποστολή είναι εγγυημένη.
Φωτό: U_b0una7te/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Το λιμάνι του Μπέλφαστ φιλοξένησε την πρώτη τελετή ονοματοδοσίας πλοίου, μετά από δύο δεκαετίες, με 200 προσκεκλημένους να δίνουν το «παρών». Το «Stena Futura»,…

Η παγκόσμια παραγωγή ακατέργαστου χάλυβα σημείωσε κάμψη για δεύτερο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο, οδηγούμενη εκ νέου από την επιβράδυνση της κινεζικής παραγωγής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα…

Μεταβολές καταγράφονται στη ναυλαγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο κατώφλι του 2026. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Xeneta, την εβδομάδα που μας πέρασε, οι…

Η εισαγωγή του νέου Port Community System (PCS) από την DP World στο λιμάνι της Μομπάσα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Norwegian Car Carriers (NOCC), με τον όμιλο να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός…

Τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων αποτελούν το έναυσμα για τη σύσταση μιας νέας συμμαχίας στη Βόρεια Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα, η Odfjell SE και η…

Οι ιαπωνικές αρχές ενέκριναν, στις 21 Νοεμβρίου, την επανεκκίνηση του μεγαλύτερου πυρηνικού εργοστασίου παγκοσμίως, για πρώτη φορά μετά την καταστροφική πυρηνική κρίση της Φουκουσίμα…

Αύξηση 0,4% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Σεπτέμβριο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Σεπτεμβρίου 2024, ενώ αύξηση επίσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ