
Σταθεροποιητική εικόνα εμφάνισε η Global Ship Lease κατά το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια ενοποιημένα αποτελέσματα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα για το δ΄ τρίμηνο του έτους.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $282,8 εκατ., αυξημένος κατά 8,3% σε σχέση με το 2019 ($261,1 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα $37,7 εκατ. ($36,8 εκατ. το 2019). Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $70,0 εκατ. έναντι $67,6 εκατ. το Q4 του 2019. Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε $10,8 εκατ. έναντι $8,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Tο fleet utilization έφτασε το 93,0%.
Εξάλλου, η GSL ήλθε σε συμφωνία τον Φεβρουάριο με τη Maersk για την απόκτηση και την επαναμίσθωση επτά containerships χωρητικότητας 6.000 TEUs, με συμφωνία χρονοναύλωσης διάρκειας έως και 36 μηνών.
Ο κ. Γεώργιος Γιούρουκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε ότι «κατά το δεύτερο μισό του 2020 και τις αρχές του 2021, η Global Ship Lease ανέλαβε αποφασιστική δράση σε μια ισχυρή αγορά, με τρόπους που θα ωφελήσουν την εταιρεία για τα επόμενα χρόνια. Καθώς οι πελάτες των τακτικών γραμμών αντιμετωπίζουν την ολοένα και μεγαλύτερη έλλειψη χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων λόγω της ταχείας ανάκαμψης της ζήτησης, τη σοβαρή συμφόρηση των λιμένων, ιδίως στις δυτικές ακτές των ΗΠΑ και στην Κίνα, και την ήδη σφιχτή προσφορά πλοίων που προηγήθηκε της πανδημίας του Covid-19, καταφέραμε να διασφαλίσουμε και να επεκτείνουμε τις ναυλώσεις σε ολόκληρο τον στόλο μας με χαμηλό κόστος.
»Καθώς βαδίζουμε σε μια περίοδο του έτους που συνήθως υπάρχει η εντονότερη εποχική αδυναμία στον κλάδο μας, συνεχίζουμε να βλέπουμε ένα εξαιρετικά υποστηρικτικό περιβάλλον. Αυτό οφείλεται τόσο στη διαρκή υψηλή ζήτηση εμπορευματοκιβωτίων όσο και στην περιορισμένη βραχυπρόθεσμη προσφορά πλοίων, καθώς επίσης και σε ένα εξαιρετικά περιορισμένο βιβλίο παραγγελιών για μεσαία και μικρότερα πλοία, που περιορίζεται εν μέρει από την αβεβαιότητα σχετικά με τις μελλοντικές τεχνολογίες καυσίμων και πρόωσης. Αυτοί οι παράγοντες υποδηλώνουν μεσοπρόθεσμα εξαιρετικά υποστηρικτικές πλευρές της προσφοράς. Με έναν βελτιωμένο χρηματοοικονομικό σχεδιασμό, έναν στόλο με υψηλή ζήτηση και μια σημαντική χρονική συγκυρία για την αύξηση των αξιών των μετόχων μας, πιστεύουμε ότι η GSL είναι σε θέση να συνεχίσει να εκτελεί τη στρατηγική ανάπτυξης που προσφέρουμε και να εκμεταλλευόμαστε πλήρως τις ελκυστικές ευκαιρίες που έχουμε μπροστά μας».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ