
Σταθεροποιητικά κινήθηκε η Eagle Bulk το 2020, σύμφωνα με τα ετήσια οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο Supramax και Ultramax ξηρού φορτίου.
Οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε $75,2 εκατ. το τελευταίο τρίμηνο του έτους ($71,5 εκατ. το τελευταίο τέταρτο του 2019), ενώ στο σύνολο του 2020 ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $275,1 εκατ. ($292,4 εκατ. το 2019). Η εταιρεία εμφάνισε ζημίες $35,1 εκατ., αυξημένες σε σχέση με το 2019 ($21,7 εκατ.). Η ρευστότητα της Eagle ανέρχεται σε $88,8 εκατ.
Το time charter equivalent για το σύνολο του έτους έφτασε τα $9.710/ημέρα, ενώ το fleet utilization άγγιξε το 99,2%.
O Gary Vogel, διευθύνων σύμβουλος της Eagle Bulk, σχολίασε: «Πίσω από ένα βελτιωμένο μακροοικονομικό τοπίο και τις θετικές προοπτικές της αγοράς ξηρού φορτίου, αποκτήσαμε συνολικά επτά πλοία τους τελευταίους μήνες, διαχειριζόμενοι στόλο 52 πλοίων, το υψηλότερο στην ιστορία της Eagle. Έχουμε αγοράσει 27 πλοία και πουλήσαμε 19 από τότε που ξεκινήσαμε την πρωτοβουλία ανανέωσης και ανάπτυξης του στόλου μας. Το αποτέλεσμα είναι ένας στόλος με σημαντικά αυξημένα κέρδη, καθώς και χαμηλότερες εκπομπές αερίων. Είναι σημαντικό ότι 45 από τα πλοία μας, ή το 87% του στόλου μας, είναι εξοπλισμένα με scrubbers […].
»Καθώς ο κόσμος συνεχίζει να επιστρέφει στο διαδίκτυο και εφαρμόζονται μέτρα τόνωσης, η ζήτηση για προϊόντα ξηρού φορτίου αυξήθηκε αναλόγως. Η αγορά εμπορευμάτων αντικατοπτρίζει αυτή την τάση και ο δείκτης Baltic Supramax διαπραγματεύεται επί του παρόντος σε υψηλά 10 ετών. Ενώ οι κίνδυνοι παραμένουν για την παγκόσμια ανάκαμψη, πιστεύουμε ότι η θετική τάση ανάπτυξης θα συνεχιστεί, συμβάλλοντας στη διατήρηση της ζήτησης για προϊόντα ξηρού φορτίου. Αυτό, σε συνδυασμό με ένα ιστορικά χαμηλό βιβλίο παραγγελιών, υποστηρίζει την αισιοδοξία μας τόσο στους ναύλους όσο και στις τιμές των περιουσιακών στοιχείων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ