
Η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S), η ναυτιλιακή εταιρεία της Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), ανακοίνωσε την εξαγορά έξι VLCCs, με τα δύο εξ αυτών να έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο της εταιρείας. Τρία ακόμα πλοία θα παραδοθούν το 2022 και το 2023, ενώ το τελευταίο θα παραδοθεί εντός του τρέχοντος έτους.
Με τις προσθήκες αυτές, η θυγατρική της ADNOC προσθέτει στη συνολική χωρητικότητα του στόλου της επιπλέον 12 εκατ. βαρέλια.
Η ADNOC L&S, η οποία είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στο Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου, ακολουθεί ένα μεγαλεπήβολο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου, που θα της επιτρέψει να παρέχει υποστήριξη στην παραγωγική και διυλιστική ικανότητα της ADNOC.
Εξάλλου, η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του εμιράτου του Άμπου Ντάμπι ίδρυσε δύο νέες θυγατρικές εταιρείες: την ADNOC Trading, η οποία επικεντρώνεται στο αργό πετρέλαιο και ξεκίνησε την εμπορία παραγώγων τον Σεπτέμβριο του 2020, και την ADNOC Global Trading (AGT), μια κοινοπραξία με την ENI και την OMV, που επικεντρώνονται στην εμπορία προϊόντων διύλισης.
Ο Abdulkareem Al Masabi, διευθύνων σύμβουλος της ADNOC Logistics and Services, δήλωσε: «Η απόκτηση αυτών των έξι VLCCs είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα ανάπτυξης μέχρι σήμερα. Αυτή η στρατηγική κίνηση μας επιτρέπει να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας και υποστηρίζει την ADNOC και τις εμπορικές της οντότητες να έχουν πρόσβαση σε νέες παγκόσμιες αγορές ενέργειας, ενώ παράλληλα προσδίδουν αυξητική αξία και μια νέα ροή εσόδων στην επιχείρησή μας […]».
Η ADNOC L&S αύξησε τον στόλο της με 16 πλοία βαθέων υδάτων το 2020. Εκτός από τον νέο στόλο VLCCs, η εταιρεία επιβεβαίωσε την παραγγελία πέντε νεότευκτων και ενός μεταχειρισμένου VLGC για την AW Shipping, την κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει με την Wanhua Chemical Group, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την αγορά τεσσάρων πλοίων ξηρού φορτίου (3 Ultramax και 1 Handysize).
Φωτό: Angad Cheema/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ