
Η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S), η ναυτιλιακή εταιρεία της Abu Dhabi National Oil Company (ADNOC), ανακοίνωσε την εξαγορά έξι VLCCs, με τα δύο εξ αυτών να έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο της εταιρείας. Τρία ακόμα πλοία θα παραδοθούν το 2022 και το 2023, ενώ το τελευταίο θα παραδοθεί εντός του τρέχοντος έτους.
Με τις προσθήκες αυτές, η θυγατρική της ADNOC προσθέτει στη συνολική χωρητικότητα του στόλου της επιπλέον 12 εκατ. βαρέλια.
Η ADNOC L&S, η οποία είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στο Συμβούλιο Συνεργασίας του Κόλπου, ακολουθεί ένα μεγαλεπήβολο πρόγραμμα επέκτασης του στόλου, που θα της επιτρέψει να παρέχει υποστήριξη στην παραγωγική και διυλιστική ικανότητα της ADNOC.
Εξάλλου, η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία του εμιράτου του Άμπου Ντάμπι ίδρυσε δύο νέες θυγατρικές εταιρείες: την ADNOC Trading, η οποία επικεντρώνεται στο αργό πετρέλαιο και ξεκίνησε την εμπορία παραγώγων τον Σεπτέμβριο του 2020, και την ADNOC Global Trading (AGT), μια κοινοπραξία με την ENI και την OMV, που επικεντρώνονται στην εμπορία προϊόντων διύλισης.
Ο Abdulkareem Al Masabi, διευθύνων σύμβουλος της ADNOC Logistics and Services, δήλωσε: «Η απόκτηση αυτών των έξι VLCCs είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα ανάπτυξης μέχρι σήμερα. Αυτή η στρατηγική κίνηση μας επιτρέπει να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες στους πελάτες μας και υποστηρίζει την ADNOC και τις εμπορικές της οντότητες να έχουν πρόσβαση σε νέες παγκόσμιες αγορές ενέργειας, ενώ παράλληλα προσδίδουν αυξητική αξία και μια νέα ροή εσόδων στην επιχείρησή μας […]».
Η ADNOC L&S αύξησε τον στόλο της με 16 πλοία βαθέων υδάτων το 2020. Εκτός από τον νέο στόλο VLCCs, η εταιρεία επιβεβαίωσε την παραγγελία πέντε νεότευκτων και ενός μεταχειρισμένου VLGC για την AW Shipping, την κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει με την Wanhua Chemical Group, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την αγορά τεσσάρων πλοίων ξηρού φορτίου (3 Ultramax και 1 Handysize).
Φωτό: Angad Cheema/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ