
Mε αφορμή τη δημοσίευση ορισμένων στοιχείων για την πορεία της γερμανικής ναυτιλίας, ο πρόεδρος της Ένωσης Γερμανών Εφοπλιστών (VDR), Alfred Hartmann, και ο CEO της Ένωσης, Ralf Nagel, δίνουν το στίγμα για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία.
Στην ανακοίνωση της VDR σημειώνεται ότι, έναν χρόνο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, πολλές γερμανικές ναυτιλιακές εταιρείες, ιδιαίτερα οι μεγαλύτερες, ατενίζουν με αισιοδοξία το μέλλον. «Έχουμε αφήσει πίσω μας την κρίση που μας έχει ανησυχήσει από το 2009 και σε συγκεκριμένους τομείς καταφέραμε να βγούμε σχεδόν αλώβητοι από την πανδημία», σχολίασε ο κ. Hartmann. O ίδιος πρόσθεσε ότι επί του παρόντος κανείς δεν μπορεί να προβλέψει για πόσο θα συνεχιστεί η θετική αυτή τάση, ιδιαίτερα για τα containerships.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της VDR, η Γερμανία παραμένει το πέμπτο μεγαλύτερο ναυτιλιακό κράτος, με το μερίδιό της στον παγκόσμιο εμπορικό στόλο να φτάνει στο 4,5%. Το 50% του γερμανικού στόλου φέρει σημαία χώρας της ΕΕ, κυρίως της Πορτογαλίας, της Κύπρου και της Μάλτας, ενώ ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη γερμανική σημαία έχει σταθεροποιηθεί στα 290.
«Μετά από χρόνια ασυνήθιστης ανάπτυξης στις αρχές του 2000 ‒ιδιαίτερα στα εμπορευματοκιβώτια‒ και τη μείωση που ακολούθησε, τώρα έχουμε μια νέα νόρμα: ο γερμανικός στόλος είναι τόσο ισχυρός και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα πιο ισχυρός σε σχέση με το πώς ήταν πριν από το “boom”. […] Παρά την πανδημία, βλέπουμε μια νέα δυναμική σε μερικές ναυτιλιακές αγορές, στις οποίες οι γερμανικές εταιρείες είναι δραστήριες», σημειώνει ο κ. Nagel.
H Ένωση Γερμανών Εφοπλιστών κάνει επίσης έκκληση για την επίλυση της ανθρωπιστικής κρίσης των αλλαγών πληρωμάτων και σημειώνει ότι οι ναυτικοί θα πρέπει να έχουν προτεραιότητα στον εμβολιασμό. «Δεν πρέπει να φτάσουμε σε μια κατάσταση όπου οι ναυτικοί δεν μπορούν να μπαρκάρουν επειδή δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί», προειδοποιεί ο πρόεδρος της VDR.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ