
Η εταιρεία μεταφορών και logistics Kuehne + Nagel ανακοίνωσε τη σύναψη δεσμευτικής συμφωνίας για την εξαγορά της Apex International Corporation («Apex»), μίας εκ των μεγαλύτερων εταιρειών διαμεταφοράς (freight forwarder) στο ενδο-ασιατικό εμπόριο και στον εμπορικό δρόμο του Ειρηνικού (Transpacific). Μέσα σε μία εικοσαετία από την ίδρυσή της, η Αpex ‒που ιδρύθηκε στην Κίνα το 2001‒ αναπτύχθηκε και επεκτάθηκε σε όλη την Ασία αλλά και σε άλλες αγορές.
Με περίπου 1.600 υπαλλήλους, η Apex έχει ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των 2,1 δισ. ελβετικών φράγκων ($2,3 δισ.). Συνολικά για το 2020, ο όγκος των εμπορευματικών αερομεταφορών της εταιρείας έφτασε τους 750.000 τόνους φορτίου, ενώ αντίστοιχα ο θαλάσσιος όγκος μεταφορών τα 190.000 TEUs.
Κατά τον διευθύνοντα σύμβουλο της Kuehne + Nagel, Δρ. Detlef Trefzger, η εξαγορά της Apex και ο συνδυασμός των υπηρεσιών της με αυτών της Kuehne + Nagel αποτελεί μια ευκαιρία για την παροχή αναβαθμισμένων υπηρεσιών (ειδικά σε τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο και η βιώσιμη κινητικότητα) στην ανταγωνιστική αγορά logistics της Ασίας.
Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος της Αpex πρόσθεσε πως η εν λόγω συναλλαγή θα συμβάλει στην επέκταση του παγκόσμιου δικτύου logistics της εταιρείας, προσθέτοντας αξία στις αλυσίδες εφοδιασμού των πελατών της.
Η ολοκλήρωση της εν λόγω εξαγοράς υπόκειται σε συγκεκριμένους όρους, μεταξύ των οποίων είναι και η αδειοδότησή της από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού. Η αγορά, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα χρηματοδοτηθεί με ιδίους πόρους και, εφόσον χρειαστεί, από διαθέσιμες πιστωτικές πηγές χρηματοδότησης. Τέλος, με την ολοκλήρωση της συναλλαγής, ένα μειοψηφικό ποσοστό μετοχών θα παραμείνει υπό τον έλεγχο της διοίκησης της Apex, ενώ η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα εντός του ομίλου της Kuehne + Nagel.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ