
Την απόκτηση 18 νέων bulkers ανακοίνωσε η Golden Ocean σε σχετικό σημείωμά της κατά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2020.
Ο κύκλος εργασιών της Golden Ocean ανήλθε σε $607,9 εκατ., μειωμένος κατά 13,9% σε σχέση με το 2019 ($706,8 εκατ.). Στα καθαρά αποτελέσματα, η εταιρεία κατέγραψε ζημίες $61,2 εκατ. έναντι κερδών $100,7 εκατ. το 2019. Στα στοιχεία τριμήνου για το Q4, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $168,7 εκατ. έναντι $185,6 εκατ. το Q4 του 2019. Στα αποτελέσματα τριμήνου, η εταιρεία ανέφερε κέρδη $28,0 εκατ. έναντι $48,3 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου προέβη σε πώληση δύο πλοίων το προηγούμενο διάστημα, ωστόσο μέσα στον Φεβρουάριο ήλθε σε αρχική συμφωνία για την απόκτηση 18 πλοίων συνολικού τιμήματος $752 εκατ.
Οι εκτιμήσεις της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021 δείχνουν, με βάση τις προσυμφωνημένες τιμές (για το 66% των ημερών), TCE για τα Capesizes στα $18.200 και για τα Panamaxes στα $13.800, με κλεισμένα συμβόλαια για το 86% των ημερών.
Σύμφωνα με την Golden Ocean, τα TCEs στη spot αγορά για το πρώτο τρίμηνο του 2021 θα είναι χαμηλότερα από τα TCEs που έχουν συμβληθεί, λόγω του αντίκτυπου του ballast στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021, καθώς επίσης και εξαιτίας των χαμηλότερων ναύλων την παρούσα χρονική περίοδο.
Ο Ulrik Andersen, διευθύνων σύμβουλος της Golden Ocean, σχολίασε: «Η εταιρεία συνέχισε να παρουσιάζει ισχυρή απόδοση το τέταρτο τρίμηνο του 2020, παρά την αστάθεια των ναύλων. Μέχρι στιγμής, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν το ισχυρότερο τα τελευταία χρόνια, γεγονός που υποδηλώνει μια στενή ισορροπία προσφοράς και ζήτησης στην αγορά και αποτελεί θετικό στοιχείο για το υπόλοιπο του έτους. Αναμένουμε θετικές επιπτώσεις από την εποχικότητα, αλλά και μια ευρύτερη ανάκαμψη στη ζήτηση εμπορευμάτων, καθώς η επίπτωση της πανδημίας στην παγκόσμια οικονομία αρχίζει να αποκλιμακώνεται.
»Η πρόσφατα εξαγγελθείσα απόκτηση δεκαοκτώ μεγάλων, σύγχρονων πλοίων ξηρού φορτίου αυξάνει σημαντικά την έκθεσή μας στη θετική δυναμική της αγοράς. Με έναν στόλο που επικεντρώνεται αποκλειστικά σε μεγάλες κατηγορίες πλοίων, περιορισμένες δεσμεύσεις κεφαλαιουχικών δαπανών και χωρίς δανειακές υποχρεώσεις αποπληρωμής χρέους έως το 2023, η Golden Ocean βρίσκεται σε πολύ καλή θέση για να δημιουργήσει σημαντική ταμειακή ροή και αξία για τους μετόχους μας».
Η Golden Ocean διαχειρίζεται στόλο 78 πλοίων, με μέση χωρητικότητα τα 10,8 εκατ. dwt.
Φωτό: Yun David/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταρρυθμίσεων Ραφαέλε Φίττο και ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας παρουσίασαν την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου το σχέδιο της Κομισιόν…

Συμφωνία για συμμετοχή της ExxonMobil με μερίδιο 60 % στην Κοινοπραξία Energean – Helleniq Energy που έχει τα δικαιώματα έρευνας υδρογονανθράκων στο «οικόπεδο 2»…

Η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες Τετάρτη 5 Νοεμβρίου ότι θα απαιτήσει από τις εταιρείες αεροπορικών μεταφορών να περικόψουν τις πτήσεις από αύριο Παρασκευή 7…

Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το ευρωπαϊκό ερευνητικό έργο «STEROPE», με στόχο την ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής για την παραγωγή καθαρών καυσίμων από βιομηχανικές εκπομπές CO2,…

Ο Όμιλος AKTOR και η ΔΕΠΑ Εμπορίας, όπως ανακοίνωσαν, προχώρησαν στη σύσταση της εταιρείας ATLANTIC – SEE LNG TRADE Α.Ε., η οποία έχει ως…

H ταχεία μετατροπή της τεχνολογικής και βιομηχανικής υποδομής της Αυστραλίας στον τομέα των υποβρύχιων ρομποτικών συστημάτων επιβεβαιώνεται από την Anduril. Συγκεκριμένα, στο Σίδνεϊ άνοιξε…

Το νέο υπερσύγχρονο σύστημα φωτισμού CoeLux, το οποίο δημιουργεί την αίσθηση του φυσικού φωτισμού με στόχο τη βελτίωση της εύθραυστης ψυχολογίας των παιδιών με…

Λίγο πριν από τη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα COP30 στη Βραζιλία, η Ευρωπαϊκή Ένωση κατέληξε σήμερα σε συμβιβασμό όσον αφορά τους στόχους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ