
Η αεροπορική εταιρία United Airlines ανακοίνωσε την Κυριακή το βράδυ ότι προχωρεί άμεσα στην αναστολή πτήσεων των 24 Boeing 777 που διαθέτει στο στόλο της και φέρουν τον ίδιο τύπο κινητήρα με το αεροσκάφος της εταιρείας που πραγματοποίησε προσγείωση έκτακτης ανάγκης το Σάββατο στο Ντένβερ.
Η ανακοίνωση της εταιρείας ακολούθησε την ανακοίνωση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) σχετικά με επίσπευση των ελέγχων στα αεροσκάφη 777 που φέρουν τους κινητήρες Pratt & Whitney PW4000.
Η United ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει τις συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές στις ΗΠΑ «προκειμένου να αποφασίσει ενδεχόμενα επιπρόσθετα βήματα, που ίσως θα χρειαστούν για να διασφαλιστεί ότι τα αναφερόμενα αεροσκάφη ανταποκρίνονται στους αυστηρούς κανόνες ασφάλειας και μπορούν να επιστρέψουν στην ενεργό υπηρεσία».
Η FAA ανακοίνωσε πως αναμένει ότι η διεξαγωγή των νέων ελέγχων θα απαιτήσει την προσωρινή έξοδο ορισμένων αεροσκαφών από την ενεργό πτητική υπηρεσία.
Σύμφωνα με την ίδια υπηρεσία, η United Airlines είναι η μοναδική αεροπορική εταιρία στις ΗΠΑ που χρησιμοποιεί τα αεροσκάφη 777 με τους αναφερόμενους κινητήρες.
Τα ίδια αεροσκάφη βρίσκονται σε χρήση από αεροπορικές εταιρείες στην Ιαπωνία και στη Νότια Κορέα, σύμφωνα με την FAA.
«Έχουμε εξετάσει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία ασφάλειας, μετά το χθεσινό [προχθεσινό] περιστατικό» ανέφερε η ανακοίνωση της FAA. «Βάσει της αρχικής πληροφόρησης, καταλήγουμε ότι το μεσοδιάστημα των ελέγχων πρέπει να επισπευστεί στα πτερύγια των στροβίλων που είναι μοναδικά σε αυτό το μοντέλο του κινητήρα, που χρησιμοποιείται μόνο από τα αεροσκάφη 777».
Παράλληλα η Ιαπωνία ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες Japan Airlines Co Ltd (JAL) και ANA Holdings Inc να μην χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη Boeing 777 με κινητήρες Pratt & Whitney 4000 για απογειώσεις, προσγειώσεις, αλλά και υπερπτήσεις στην επικράτειά της μέχρι νεωτέρας, όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Αεροναυτικών Πληροφοριών της Ιαπωνίας.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας ανακοίνωσε ότι στις 4 Δεκεμβρίου του 2020, μία πτήση της JAL από το αεροδρόμιο Νάχα προς το Τόκιο επέστρεψε στο Νάχα εξαιτίας δυσλειτουργίας του αριστερού κινητήρα.
Το αεροσκάφος αυτό είχε κατασκευαστεί πριν από 26 χρόνια όπως και το αεροσκάφος της United Airlines που ενεπλάκη στο περιστατικό του Σαββάτου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Hayden Smith/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






The third Lofrans’ & MAX POWER Convention unfolded this October at the breathtaking LaLiBay Resort & Spa on Aegina Island. Τhe convention has become…

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Ελλάδα υπέγραψαν σήμερα στην Αθήνα κοινή Διακήρυξη Οικονομικής Ασφάλειας, η οποία αποτυπώνει μια νέα γεωπολιτική πραγματικότητα: η οικονομική ασφάλεια…

Εκ νέου σήμα κινδύνου εξέπεμψε η UK Maritime Trade Operations (UKMTO) στα ανοικτά της Σομαλίας, λίγες μόνο 24ωρα μετά το ρεσάλτο Σομαλών πειρατών σε ελληνόκτητο…

Εκρήξεις ακούστηκαν σήμερα το πρωί κοντά στην πρωτεύουσα του Σουδάν, το Χαρτούμ, που ελέγχεται από τον στρατό, δήλωσαν αυτόπτες μάρτυρες μία ημέρα αφού οι…

Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ