
Η αεροπορική εταιρία United Airlines ανακοίνωσε την Κυριακή το βράδυ ότι προχωρεί άμεσα στην αναστολή πτήσεων των 24 Boeing 777 που διαθέτει στο στόλο της και φέρουν τον ίδιο τύπο κινητήρα με το αεροσκάφος της εταιρείας που πραγματοποίησε προσγείωση έκτακτης ανάγκης το Σάββατο στο Ντένβερ.
Η ανακοίνωση της εταιρείας ακολούθησε την ανακοίνωση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ (FAA) σχετικά με επίσπευση των ελέγχων στα αεροσκάφη 777 που φέρουν τους κινητήρες Pratt & Whitney PW4000.
Η United ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει τις συζητήσεις με τις αρμόδιες αρχές στις ΗΠΑ «προκειμένου να αποφασίσει ενδεχόμενα επιπρόσθετα βήματα, που ίσως θα χρειαστούν για να διασφαλιστεί ότι τα αναφερόμενα αεροσκάφη ανταποκρίνονται στους αυστηρούς κανόνες ασφάλειας και μπορούν να επιστρέψουν στην ενεργό υπηρεσία».
Η FAA ανακοίνωσε πως αναμένει ότι η διεξαγωγή των νέων ελέγχων θα απαιτήσει την προσωρινή έξοδο ορισμένων αεροσκαφών από την ενεργό πτητική υπηρεσία.
Σύμφωνα με την ίδια υπηρεσία, η United Airlines είναι η μοναδική αεροπορική εταιρία στις ΗΠΑ που χρησιμοποιεί τα αεροσκάφη 777 με τους αναφερόμενους κινητήρες.
Τα ίδια αεροσκάφη βρίσκονται σε χρήση από αεροπορικές εταιρείες στην Ιαπωνία και στη Νότια Κορέα, σύμφωνα με την FAA.
«Έχουμε εξετάσει όλα τα διαθέσιμα στοιχεία ασφάλειας, μετά το χθεσινό [προχθεσινό] περιστατικό» ανέφερε η ανακοίνωση της FAA. «Βάσει της αρχικής πληροφόρησης, καταλήγουμε ότι το μεσοδιάστημα των ελέγχων πρέπει να επισπευστεί στα πτερύγια των στροβίλων που είναι μοναδικά σε αυτό το μοντέλο του κινητήρα, που χρησιμοποιείται μόνο από τα αεροσκάφη 777».
Παράλληλα η Ιαπωνία ζήτησε από τις αεροπορικές εταιρείες Japan Airlines Co Ltd (JAL) και ANA Holdings Inc να μην χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη Boeing 777 με κινητήρες Pratt & Whitney 4000 για απογειώσεις, προσγειώσεις, αλλά και υπερπτήσεις στην επικράτειά της μέχρι νεωτέρας, όπως ανακοίνωσε το Κέντρο Αεροναυτικών Πληροφοριών της Ιαπωνίας.
Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας ανακοίνωσε ότι στις 4 Δεκεμβρίου του 2020, μία πτήση της JAL από το αεροδρόμιο Νάχα προς το Τόκιο επέστρεψε στο Νάχα εξαιτίας δυσλειτουργίας του αριστερού κινητήρα.
Το αεροσκάφος αυτό είχε κατασκευαστεί πριν από 26 χρόνια όπως και το αεροσκάφος της United Airlines που ενεπλάκη στο περιστατικό του Σαββάτου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Hayden Smith/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ