
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία διαχείρισης τερματικών και logistics, Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA), τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) του ομίλου για το οικονομικό έτος 2020 ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 44,4% σε σχέση με το 2019 (221 εκατ. ευρώ).
Η επιχειρησιακή λειτουργία και τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, κατά το δελτίο Τύπου, επηρεάστηκαν δυσμενώς από τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στις επιχειρήσεις στην προσπάθεια των κρατών να καταπολεμήσουν την πανδημία του κορονοϊού. Επιπροσθέτως, κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020, η ΗΗLA διέθεσε κονδύλι ύψους 43 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο προγράμματος αναδιάρθρωσης και αναβάθμισης της απόδοσης του τμήματος εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας. Χωρίς να ληφθεί υπόψη το εν λόγω οικονομικό κονδύλι, τα κέρδη προ φόρων και τόκων του ομίλου θα ανέρχονταν στα 166 εκατ. ευρώ (μείωση 24,9% σε σχέση με το 2019). Συνολικά κατά το 2020 τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν περίπου σε 1,3 δισ. ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2019 κατά 5,8% (1,38 δισ. ευρώ).
Αντίστοιχα, στο τμήμα των λιμενικών logistics της HHLA, τα έσοδα κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος ανήλθαν στα 1,27 δισ. ευρώ (έναντι των 1,35 δισ. ευρώ του 2019). Ειδικότερα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων για το εν λόγω τμήμα της HHLA άγγιξαν τα 110 εκατ. ευρώ (153 εκατ. ευρώ, χωρίς να ληφθεί υπόψη το κονδύλι αναδιάρθρωσης). Η σημαντική μείωση κατά 46,1% (24,9%) στο ΕΒΙΤ οφείλεται κατά βάση στη μείωση των φορτίων λόγω της πανδημίας και των αλλαγών στα μερίδια αγοράς μεταξύ των εταιρειών διαχείρισης τερματικών. Ως εκ τούτου, τα διακινηθέντα φορτία στο τμήμα των εμπορευματοκιβωτίων της HHLA σημείωσαν πτώση της τάξης του 10,6% σε σχέση με το 2019, ενώ αντίστοιχα το τμήμα διατροπικών μεταφορών της εταιρείας σημείωσε οριακή μείωση κατά 1,9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Φωτό: Andi Graf/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ