
Αυξημένα παρουσιάστηκαν σε ετήσια βάση τα κέρδη της Star Bulk Carriers το δ’ τρίμηνο του 2020, όπως προκύπτει από τη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας. Ειδικότερα, η Star Bulk κατέγραψε κέρδη $27,774 εκατ. το δ’ τρίμηνο του 2020 έναντι κερδών $23,499 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Το 2020 τα συνολικά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε $9,66 εκατ. έναντι απωλειών $16,201 εκατ. το 2019.
Η εταιρεία εμφάνισε κύκλο εργασιών ύψους $693,2 εκατ. στο σύνολο του έτους ($821,4 εκατ. το 2019), ενώ το Q4 τα έσοδα ανήλθαν σε $186,0 εκατ. ($248,6 εκατ. το Q4 του 2019). Στα καθαρά αποτελέσματα, το 2020 η εταιρεία εμφάνισε κέρδη ύψους $9,7 εκατ. έναντι ζημιών $16,2 εκατ. το 2019. Σε επίπεδα τρίμηνου, τα κέρδη ανήλθαν σε $27,8 εκατ. ($23,5 εκατ. το Q4 του 2019).
Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων ο κ. Πέτρος Παππάς, CEO της Star Bulk σχολίασε: «Το τέταρτο τρίμηνο του 2020 καταγράψαμε κέρδη $27,8 εκατ., έσοδα TCE $140,7 εκατ. και προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων $81,5 εκατ. με το TCE το τρίμηνο να αυξάνεται στα $13.415/ημέρα ανά πλοίο. Σε ετήσια βάση καταφέραμε να έχουμε ένα κερδοφόρο έτος, παρά τις προκλήσεις της πανδημίας. Οι ισχυρές ταμειακές ροές το β’ εξάμηνο μας έδωσε τη δυνατότητα να μειώσουμε τις δανειακές μας υποχρεώσεις κατά $149 εκατ. έως σήμερα».
Ο κ. Παππάς αναφέρθηκε και στις δυσκολίες που επέφερε η πανδημία σε επιχειρησιακό επίπεδο σημειώνοντας ότι «εφαρμόσαμε άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα για τη διασφάλιση της ευημερίας των ανθρώπων μας εν πλω και στη στεριά».
«Παραμένουμε αισιόδοξοι για τη δυναμική της αγοράς στη βιομηχανία μας με το ιστορικά χαμηλό orderbook και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς να περιορίζουν τη μελλοντική ανάπτυξη του στόλου ενώ ισχυρά είναι τα fundamentals της ζήτησης για όλα τα ξηρά φορτία», τόνισε ο επικεφαλής της Star Bulk αναφερόμενος στις συνθήκες της αγοράς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η τεχνολογία τηλεχειρισμού και τεχνητής νοημοσύνης κάνει ένα αποφασιστικό άλμα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, καθώς η ADNOC Logistics & Services (ADNOC L&S) παρουσιάζει τα…

Η νέα γενιά δίχρονων κινητήρων αμμωνίας ME-LGIA της Everllence αποτελεί ένα τεχνολογικό άλμα για τη ναυτική πρόωση, συνδυάζοντας την αρχή Diesel με εξελιγμένη τεχνολογία…

Ο αντιστράτηγος Ιωάννης Μπούρας, γενικός διευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ), και ο Pierre Éric Pommellet, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Naval Group,…

Υπεγράφη η δήλωση προθέσεων μεταξύ της ΔΕΠΑ Εμπορίας και της Naftogaz για την προμήθεια αμερικανικού LNG στην Ουκρανία ήδη από τον Δεκέμβριο του 2025…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα για τη μεγάλη επένδυση στην αποθήκευση CO2 στον Πρίνο, καθώς με την Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/97416/6779 απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος…

Η Γαλλία υπέγραψε το Jeddah Amendment to the Djibouti Code of Conduct (DCoC-JA), μια περιφερειακή πρωτοβουλία για την καταπολέμηση της πειρατείας, των ένοπλων ληστειών…

Σημαντικές οικονομικές επιβαρύνσεις αντιμετωπίζουν πλέον οι πλοιοκτήτες που δραστηριοποιούνται σε λιμάνια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το λειτουργικό τους κόστος αυξάνεται αισθητά σε σχέση με…

Οι δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης επιβραδύνονται, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ΟΟΣΑ (Climate Action Monitor 2025), η οποία καταγράφει την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ