
Ως το 2030 θα παράγουμε μόνο πράσινο αλουμίνιο, δηλαδή αλουμίνιο που έχει παραχθεί με αξιοποίηση αποκλειστικά πράσινης ενέργειας, ανέφερε απόψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MYTILINEOS Ευάγγελος Μυτιληναίος σε διαδικτυακό συνέδριο που διοργάνωσε η εταιρεία με θέμα «Net Zero Action: From challenge to opportunity for accelerated & sustainable value creation».
Νωρίτερα, υπενθυμίζεται, η MYTILINEOS ανακοίνωσε την δέσμευσή της να ελαχιστοποιήσει το ανθρακικό της αποτύπωμα φιλοδοξώντας να μειώσει τις συνολικές άμεσες και έμμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τουλάχιστον 30% έως το 2030, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, ενώ μέχρι το 2050 δεσμεύεται να επιτύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα στο σύνολο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας.
“Δεν υπάρχει δίλημμα ανάμεσα στο περιβάλλον και την κερδοφορία της επιχείρησης. Αν αξιοποιήσουμε καινοτόμες ιδέες και νέες τεχνολογίες, τότε μπορούμε να πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα και καλύτερη ποιότητα με χαμηλότερο κόστος», τόνισε ο κ. Μυτιληναίος. «Πρέπει να είμαστε τολμηροί στην σχεδίαση καινοτόμων εργαλείων και να κοιτάζουμε παράλληλα και την πλευρά της κατανάλωσης, ιδιαίτερα τις βιομηχανίες εντάσεως ενέργειας».
Αναφερόμενος στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ο επικεφαλής της MYTILINEOS υπενθύμισε την πρόσφατη εξαγορά φωτοβολταϊκών και μονάδων αποθήκευσης. «Η παραγωγή από ανανεώσιμες πηγές και η αποθήκευση ενέργειας είναι φθηνότερη από την παραγωγή με φυσικό αέριο. Πρόκειται για κίνηση win-win καθώς επιτυγχάνουμε μείωση του κόστους και προστασία του περιβάλλοντος», τόνισε.
Ανέφερε τέλος ότι οι διάφοροι τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας θα χρειαστούν διαφορετικό χρόνο για την προσαρμογή προς τα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής επισημαίνοντας ότι δεν χρειάζεται αστυνόμευση για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί διεθνώς καθώς πρόκειται για ηθικές δεσμεύσεις απέναντι στις κοινωνίες και τους μετόχους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Αλέξανδρος Μπελτές/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η CMA CGM, πέρα από την επέκταση του στόλου της, ενισχύει την παρουσία της και στον κυβερνοχώρο. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία μέσω…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ