
Ως το 2030 θα παράγουμε μόνο πράσινο αλουμίνιο, δηλαδή αλουμίνιο που έχει παραχθεί με αξιοποίηση αποκλειστικά πράσινης ενέργειας, ανέφερε απόψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MYTILINEOS Ευάγγελος Μυτιληναίος σε διαδικτυακό συνέδριο που διοργάνωσε η εταιρεία με θέμα «Net Zero Action: From challenge to opportunity for accelerated & sustainable value creation».
Νωρίτερα, υπενθυμίζεται, η MYTILINEOS ανακοίνωσε την δέσμευσή της να ελαχιστοποιήσει το ανθρακικό της αποτύπωμα φιλοδοξώντας να μειώσει τις συνολικές άμεσες και έμμεσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά τουλάχιστον 30% έως το 2030, σε σχέση με τα επίπεδα του 2019, ενώ μέχρι το 2050 δεσμεύεται να επιτύχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα στο σύνολο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας.
“Δεν υπάρχει δίλημμα ανάμεσα στο περιβάλλον και την κερδοφορία της επιχείρησης. Αν αξιοποιήσουμε καινοτόμες ιδέες και νέες τεχνολογίες, τότε μπορούμε να πετύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα και καλύτερη ποιότητα με χαμηλότερο κόστος», τόνισε ο κ. Μυτιληναίος. «Πρέπει να είμαστε τολμηροί στην σχεδίαση καινοτόμων εργαλείων και να κοιτάζουμε παράλληλα και την πλευρά της κατανάλωσης, ιδιαίτερα τις βιομηχανίες εντάσεως ενέργειας».
Αναφερόμενος στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ο επικεφαλής της MYTILINEOS υπενθύμισε την πρόσφατη εξαγορά φωτοβολταϊκών και μονάδων αποθήκευσης. «Η παραγωγή από ανανεώσιμες πηγές και η αποθήκευση ενέργειας είναι φθηνότερη από την παραγωγή με φυσικό αέριο. Πρόκειται για κίνηση win-win καθώς επιτυγχάνουμε μείωση του κόστους και προστασία του περιβάλλοντος», τόνισε.
Ανέφερε τέλος ότι οι διάφοροι τομείς επιχειρηματικής δραστηριότητας θα χρειαστούν διαφορετικό χρόνο για την προσαρμογή προς τα δεδομένα της κλιματικής αλλαγής επισημαίνοντας ότι δεν χρειάζεται αστυνόμευση για την επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί διεθνώς καθώς πρόκειται για ηθικές δεσμεύσεις απέναντι στις κοινωνίες και τους μετόχους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: Αλέξανδρος Μπελτές/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ