
O παγκόσμιος διαχειριστής τερματικών Dubai Ports World (DPW), όπως μεταδίδει το Gulf Business, ανακοίνωσε ότι κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 διαχειρίστηκε αθροιστικά στα τερματικά που διαθέτει ανά τον κόσμο 19,1 εκατ. TEUs. Αντίστοιχα, συνολικά για το οικονομικό έτος 2020, ο ακαθάριστος όγκος διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων στα τερματικά της εταιρείας ανήλθε στα 71,2 εκατ. TEUs.
Ειδικότερα, σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2019, η DPW σημείωσε αύξηση στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια της τάξης του 7,6%, ενώ σε ετήσια βάση η συνολική διακίνηση παρέμεινε σταθερή σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020, η αύξηση του ακαθάριστου όγκου εμπορευματοκιβωτίων που σημειώθηκε οφείλεται κυρίως στην πολύ καλή απόδοση των τερματικών στην Ινδία (Μundra), στην Ευρώπη (London Gateway, Ρότερνταμ και Αμβέρσα), στην Αφρική (Sokhna – Αίγυπτος) και στην Αμερική (Santos ‒ Βραζιλία και Βανκούβερ – Καναδάς).
Η ναυαρχίδα του ομίλου, ο λιμένας του Jabel Ali, είδε τα φορτία του να σταθεροποιούνται κατά το δ΄ τρίμηνο του 2020 (3,4 εκατ. TEUs), καταγράφοντας αύξηση 0,3% σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2019.
Συνολικά, το θετικό κλείσιμο της χρονιάς επέτρεψε στην εταιρεία να φτάσει τα επίπεδα διακίνησης του 2019, γεγονός το οποίο αποτελεί ευνοϊκή εξέλιξη, δεδομένου ότι για το 2020 ο κλάδος εκτιμάται ότι θα σημειώσει πτώση της τάξης του 2,1%. Σε αυτό το πλαίσιο, η αύξηση των διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων σε όλες τις περιοχές κατά το δ΄ τρίμηνο ήταν ενθαρρυντική, με την Ινδία να αποτελεί τον κινητήριο μοχλό για την επιτευχθείσα αύξηση.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της DPW, Sultan Ahmed bin Sulayem, η εταιρεία θα συνεχίσει μελλοντικά να προβαίνει επιλεκτικά σε επενδύσεις που προσδίδουν σημαντική αξία στον όμιλο, όπως έπραξε στην περίπτωση του Ντακάρ (Σενεγάλη) και της Λουάντα (Ανγκόλα) κατά το προηγούμενο διάστημα.
Φωτό: Tom Fisk/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ