
Oι παγκόσμιες εισαγωγές LNG συνέχισαν για τρίτο συνεχόμενο μήνα, και τον περασμένο Ιανουάριο, την πτωτική τους πορεία εν μέσω περιορισμών στη θαλάσσια μεταφορά και περιορισμένης ζήτησης για το καύσιμο στην Ευρώπη.
Πιο συγκεκριμένα, οι εν λόγω ροές μειώθηκαν τον Ιανουάριο κατά 3,7% σε σχέση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg. Παρά το γεγονός ότι η ζήτηση για LNG στη βόρεια Ασία αυξήθηκε κατά 17%, η αντίστοιχη ζήτηση στη δυτική Ευρώπη έκανε βουτιά 56%, καθώς πολλά κράτη επεκτείνουν τα περιοριστικά μέτρα ενάντια στον Covid-19.
Πιθανώς οι ασιατικές εισαγωγές να ήταν αυξημένες εάν δεν καταγράφονταν σημαντικές καθυστερήσεις στις διελεύσεις πλοίων από τη Διώρυγα του Παναμά. Την ίδια ώρα, σημαντικά έργα συντήρησης έλαβαν χώρα σε μονάδες εξαγωγής LNG, μειώνοντας έτσι την εξαγωγική τους δυναμικότητα.
Η Κίνα ήταν ο μεγαλύτερος εισαγωγέας LNG τον Ιανουάριο, καθώς η βιομηχανική δραστηριότητα ανέκαμψε σημαντικά και οι θερμοκρασίες στη χώρα ήταν πολύ χαμηλότερες απ’ ό,τι συνήθως. Ακολούθησε σε απόσταση αναπνοής η Ιαπωνία, με τις εισαγωγές της να αυξάνονται κατά 13%.
Μόλις 15 φορτία κατέφθασαν στη βορειοδυτική Ευρώπη τον Ιανουάριο, ο μικρότερος αριθμός από τον Σεπτέμβριο του 2018. Οι εισαγωγές του Ηνωμένου Βασιλείου υποχώρησαν κατά 72% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2020, καθώς η χώρα εφάρμοσε τρίτο lockdown.
Από την άλλη, οι παγκόσμιες εξαγωγές κινούνται στα ίδια περίπου επίπεδα με πέρυσι, καθώς η ισχυρή παραγωγή από Ευρώπη και Αίγυπτο αντιστάθμισε τις μειώσεις σε Νιγηρία, Νορβηγία και Τρινιντάντ και Τομπάγκο.
Φωτό: Garry Chapple/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ