
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ιαπωνικών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών Οcean Network Express (ONE), η οποία είναι μέλος της συμμαχίας The Alliance, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 κατέγραψε κέρδη μετά από φόρους $944 εκατ., ως απόρροια της αύξησης των διακινηθέντων φορτίων αλλά και των ναύλων.
Αναφορικά με το δ΄ τρίμηνο του 2020, η εταιρεία εκτιμά ότι οι εποχιακοί παράγοντες, όπως οι εορτασμοί του νέου έτους αλλά και η πανδημία του Covid-19, ενδεχομένως να επηρεάσουν τη ζήτηση, ωστόσο με βάση τα δεδομένα στοιχεία για τον αναμενόμενο όγκο φορτίου, το καθαρό κέρδος για την ΟΝΕ κατά το δ΄ τρίμηνο αναμένεται να ανέλθει στα $900 εκατ. μετά από φόρους. Με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, τα εκτιμώμενα συνολικά κέρδη μετά από φόρους για το 2020 αναμένεται να ξεπεράσουν τα $2,5 δισ. Εφόσον επαληθευτούν οι εκτιμήσεις, η ΟΝΕ θα έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή αύξηση κερδοφορίας από τα $105 εκατ. του 2019, αύξηση της τάξεως του 2305,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Σε επίπεδο εμπορευματικών ροών, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 καταγράφηκε κατακόρυφη αύξηση στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια, που αντανακλά την ανάγκη των φορτωτών να ανανεώσουν τα αποθέματά τους αλλά και την ισχυρή ζήτηση για καταναλωτικά αγαθά και φαρμακευτικά προϊόντα. Στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Βόρειας Αμερικής, ο όγκος του εμπορίου αυξήθηκε το γ΄ τρίμηνο του 2020 κατά 25% σε σχέση με το 2019. Συνολικά ο παγκόσμιος όγκος φορτίου αυξήθηκε σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2019 κατά 8%, γεγονός που υποδεικνύει μια σταθερή τάση ανάκαμψης σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020, οπότε ο όγκος των διακινηθέντων εμπορευμάτων είχε επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία του Covid-19.
Ωστόσο, το νέο κύμα της πανδημίας έχει δημιουργήσει ελλείψεις προσωπικού αλλά και επιχειρησιακούς περιορισμούς σε πολλές περιοχές, δημιουργώντας συμφόρηση στους λιμένες, σημαντικές καθυστερήσεις λόγω μειωμένης παραγωγικότητας καθώς και σημαντική κίνηση στα χερσαία μέσα μεταφοράς (φορτηγά, τρένα). Για τους παραπάνω λόγους, η ΟΝΕ λαμβάνει αντίμετρα προκειμένου να σταθεροποιήσει την ακεραιότητα των δρομολογίων της, να επιλύσει προβλήματα περιορισμένης χωρητικότητας και ελλείψεων σε εμπορευματοκιβώτια, σε στενή συνεργασία με τους διαχειριστές τερματικών και τους πελάτες της, για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των πόρων της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ