
Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η ιαπωνικών συμφερόντων εταιρεία τακτικών γραμμών Οcean Network Express (ONE), η οποία είναι μέλος της συμμαχίας The Alliance, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 κατέγραψε κέρδη μετά από φόρους $944 εκατ., ως απόρροια της αύξησης των διακινηθέντων φορτίων αλλά και των ναύλων.
Αναφορικά με το δ΄ τρίμηνο του 2020, η εταιρεία εκτιμά ότι οι εποχιακοί παράγοντες, όπως οι εορτασμοί του νέου έτους αλλά και η πανδημία του Covid-19, ενδεχομένως να επηρεάσουν τη ζήτηση, ωστόσο με βάση τα δεδομένα στοιχεία για τον αναμενόμενο όγκο φορτίου, το καθαρό κέρδος για την ΟΝΕ κατά το δ΄ τρίμηνο αναμένεται να ανέλθει στα $900 εκατ. μετά από φόρους. Με βάση τα στοιχεία που δημοσιεύει η εταιρεία, τα εκτιμώμενα συνολικά κέρδη μετά από φόρους για το 2020 αναμένεται να ξεπεράσουν τα $2,5 δισ. Εφόσον επαληθευτούν οι εκτιμήσεις, η ΟΝΕ θα έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή αύξηση κερδοφορίας από τα $105 εκατ. του 2019, αύξηση της τάξεως του 2305,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Σε επίπεδο εμπορευματικών ροών, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2020 καταγράφηκε κατακόρυφη αύξηση στα διακινηθέντα εμπορευματοκιβώτια, που αντανακλά την ανάγκη των φορτωτών να ανανεώσουν τα αποθέματά τους αλλά και την ισχυρή ζήτηση για καταναλωτικά αγαθά και φαρμακευτικά προϊόντα. Στον εμπορικό δρόμο Ασίας-Βόρειας Αμερικής, ο όγκος του εμπορίου αυξήθηκε το γ΄ τρίμηνο του 2020 κατά 25% σε σχέση με το 2019. Συνολικά ο παγκόσμιος όγκος φορτίου αυξήθηκε σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2019 κατά 8%, γεγονός που υποδεικνύει μια σταθερή τάση ανάκαμψης σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020, οπότε ο όγκος των διακινηθέντων εμπορευμάτων είχε επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία του Covid-19.
Ωστόσο, το νέο κύμα της πανδημίας έχει δημιουργήσει ελλείψεις προσωπικού αλλά και επιχειρησιακούς περιορισμούς σε πολλές περιοχές, δημιουργώντας συμφόρηση στους λιμένες, σημαντικές καθυστερήσεις λόγω μειωμένης παραγωγικότητας καθώς και σημαντική κίνηση στα χερσαία μέσα μεταφοράς (φορτηγά, τρένα). Για τους παραπάνω λόγους, η ΟΝΕ λαμβάνει αντίμετρα προκειμένου να σταθεροποιήσει την ακεραιότητα των δρομολογίων της, να επιλύσει προβλήματα περιορισμένης χωρητικότητας και ελλείψεων σε εμπορευματοκιβώτια, σε στενή συνεργασία με τους διαχειριστές τερματικών και τους πελάτες της, για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των πόρων της εταιρείας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ