
Σε συμφωνία χρονοναύλωσης για ένα νεότευκτο πλοίο LNG χωρητικότητας 174.000 cbm και για διάστημα 7 ετών, με δυνατότητα ανανέωσης για δύο ακόμη χρόνια, προχώρησαν η Sovcomflot και η Total.
Το νέο πλοίο θα είναι το πιο πρόσφατο σε μια σειρά πλοίων LNG Atlanticmax νέας γενιάς της Sovcomflot, το οποίο θα προστεθεί στα τρία αδελφά πλοία «SCF La Perouse», «SCF Barents» και «SCF Timmerman».
Το νεότευκτο πλοίο θα εφοδιαστεί με σύστημα πρόωσης X-DF, το οποίο λειτουργεί με κινητήρα ντίζελ αργής ταχύτητας με άμεση κίνηση προς τις έλικες, που θα επιτρέψει σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του πλοίου σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές LNG πλοίων.
Ένα άλλο περιβαλλοντικό χαρακτηριστικό αυτής της σειράς σκαφών νέας γενιάς είναι ένα σύστημα μερικής επανα-υγροποίησης, το οποίο επιτρέπει την επιστροφή αερίου φορτίου στις δεξαμενές.
Η παράδοση του πλοίου προγραμματίζεται για το γ΄ τρίμηνο του 2023.
Ο Igor Tonkovidov, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της PAO Sovcomflot, δήλωσε ότι «είμαστε ευτυχείς που το ναυπηγικό πρόγραμμα του Ομίλου SCF θα συμπληρωθεί με ένα νέο πλοίο LNG, που πληροί όλα τα ισχύοντα διεθνή πρότυπα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και τις απαιτήσεις του ναυλωτή για ενεργειακή απόδοση, ποιότητα και ασφάλεια πλοήγησης […]».
Φωτό: sovcomflot.ru
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Εν αναμονή της εφαρμογής των λιμενικών τελών των ΗΠΑ στα πλοία που συνδέονται με την Κίνα, το Γραφείο του Εμπορικού Αντιπροσώπου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation, με την ελληνόκτητη εταιρεία να γνωστοποιεί πρόσφατα την παραλαβή ενός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ