
Το International Chamber of Shipping (ICS) δημοσιοποίησε πρόσφατα το Flag State Performance Table (2020/2021), το οποίο αξιολογεί τις επιδόσεις flag states με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως είναι τα Pοrt State Controls, η επικύρωση διεθνών συμβάσεων και η συμμετοχή σε συνεδριάσεις του ΙΜΟ.
Η φετινή εκδοχή βασίζεται σε στοιχεία έως τον Ιανουάριο του 2021. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ICS, κύριο εύρημα του φετινού Flag State Performance Table είναι ότι τα μεγαλύτερα flag states συνεχίζουν να λειτουργούν με βάση υψηλές προδιαγραφές, με παραδοσιακές σημαίες και ανοικτά νηολόγια να αποδίδουν εξίσου καλά.
«Ο Πίνακας καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι οι διαφορές μεταξύ παραδοσιακών και ανοικτών νηολογίων δεν είναι σημαντικές. Παράλληλα με πολλά ευρωπαϊκά νηολόγια και σημαίες όπως της Ιαπωνίας, έχουμε δει πολλά ανοικτά νηολόγια μεταξύ αυτών που αποδίδουν καλύτερα», ανέφερε ο κ. Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS.
Μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων νηολογίων (με βάση τα εγγεγραμμένα deadweight), τα οποία αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του παγκόσμιου στόλου, κανένα δεν παρουσιάζει περισσότερες από δύο ενδείξεις πιθανής αρνητικής επίδοσης, ενώ πέντε από αυτά δεν παρουσιάζουν καμία τέτοια ένδειξη.
Ο κ. Platten καταλήγει ωστόσο: «Υπάρχει ένας αριθμός μικρότερων flag states που πρέπει να κάνουν πολλά για να ενισχύσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους και οι πλοιοκτήτες θα πρέπει πολύ προσεκτικά να σκεφτούν την προοπτική χρήσης τους».
Να σημειωθεί ότι, εξαιτίας των οδυνηρών συνεπειών της πανδημίας το 2020, το Flag State Performance Table (2019/2020) δεν δημοσιεύτηκε.
Μπορείτε να βρείτε το Flag State Table 2021 εδώ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ