
Το International Chamber of Shipping (ICS) δημοσιοποίησε πρόσφατα το Flag State Performance Table (2020/2021), το οποίο αξιολογεί τις επιδόσεις flag states με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως είναι τα Pοrt State Controls, η επικύρωση διεθνών συμβάσεων και η συμμετοχή σε συνεδριάσεις του ΙΜΟ.
Η φετινή εκδοχή βασίζεται σε στοιχεία έως τον Ιανουάριο του 2021. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του ICS, κύριο εύρημα του φετινού Flag State Performance Table είναι ότι τα μεγαλύτερα flag states συνεχίζουν να λειτουργούν με βάση υψηλές προδιαγραφές, με παραδοσιακές σημαίες και ανοικτά νηολόγια να αποδίδουν εξίσου καλά.
«Ο Πίνακας καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι οι διαφορές μεταξύ παραδοσιακών και ανοικτών νηολογίων δεν είναι σημαντικές. Παράλληλα με πολλά ευρωπαϊκά νηολόγια και σημαίες όπως της Ιαπωνίας, έχουμε δει πολλά ανοικτά νηολόγια μεταξύ αυτών που αποδίδουν καλύτερα», ανέφερε ο κ. Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS.
Μεταξύ των δέκα μεγαλύτερων νηολογίων (με βάση τα εγγεγραμμένα deadweight), τα οποία αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του παγκόσμιου στόλου, κανένα δεν παρουσιάζει περισσότερες από δύο ενδείξεις πιθανής αρνητικής επίδοσης, ενώ πέντε από αυτά δεν παρουσιάζουν καμία τέτοια ένδειξη.
Ο κ. Platten καταλήγει ωστόσο: «Υπάρχει ένας αριθμός μικρότερων flag states που πρέπει να κάνουν πολλά για να ενισχύσουν σημαντικά τις επιδόσεις τους και οι πλοιοκτήτες θα πρέπει πολύ προσεκτικά να σκεφτούν την προοπτική χρήσης τους».
Να σημειωθεί ότι, εξαιτίας των οδυνηρών συνεπειών της πανδημίας το 2020, το Flag State Performance Table (2019/2020) δεν δημοσιεύτηκε.
Μπορείτε να βρείτε το Flag State Table 2021 εδώ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ