
Το Υπουργείο Λιμένων, Ναυτιλίας και Υδάτινων Οδών της Ινδίας (MoPSW), στο πλαίσιο του κυβερνητικού προγράμματος Sagarmala, προωθεί πλέον ενεργά την παράκτια ναυτιλία και την ακτοπλοϊκή σύνδεση της χώρας. Το αρμόδιο υπουργείο στο Δελχί, σε ανακοίνωσή του, υπογραμμίζει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες έχουν πλέον καταγράψει έναν σημαντικό αριθμό εγχώριων λιμένων, μεταξύ των οποίων και όλους τους κεντρικούς λιμένες της Βομβάης, του Κότσι και της Γκόα, οι οποίοι θα μπορούσαν να συνδεθούν με τακτικές ακτοπλοϊκές γραμμές και συνδέσεις εσωτερικής-παραποτάμιας ναυσιπλοΐας.
Οι γραμμές που εξετάζει να επιχορηγήσει η κυβέρνηση συμπεριλαμβάνουν και τέσσερις διεθνείς ακτοπλοϊκές συνδέσεις, που θα συνδέσουν λιμένες της Ινδίας με το Chattogram στο Μπανγκλαντές, τη Βικτόρια στις Σεϋχέλλες, την Toamasina στη Μαδαγασκάρη και την Jaffna στη Σρι Λάνκα.
Το υπουργείο σκοπεύει να υποστηρίξει την τακτική σύνδεση πολλών λιμένων, ειδικά στη νότια χερσόνησο της Ινδίας, με Ro-Ro, Ro-Pax και μικρής χωρητικότητας επιβατηγά πλοία, τα οποία θα εκτελούν τακτικές συνδέσεις όλο τον χρόνο. Οι νέες συνδέσεις θα υποστηριχτούν με τις απαιτούμενες άμεσες και έμμεσες επιδοτήσεις, προκειμένου οι γραμμές αυτές να είναι όχι μόνο προς όφελος των αναγκών των τοπικών κοινοτήτων αλλά και βιώσιμες σε βάθος χρόνου.
Η ινδική κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο επιθυμούν να μειώσουν δραστικά την αυξανόμενη κίνηση στις χαοτικές οδικές αρτηρίες της ινδικής χερσονήσου, αλλά και να επιτρέψουν τη βελτίωση των απρόσκοπτων, οικονομικότερων, ασφαλέστερων και σταθερών εμπορικών και επιβατηγών συνδέσεων μεταξύ των παράλιων περιφερειών της χώρας. Το υπουργείο έχει ήδη προσκαλέσει εκπροσώπους των τοπικών παραγωγικών τάξεων αλλά και της ναυτιλίας, ώστε να εντοπιστούν αλλά και να υποστηριχτούν οι πιθανές γραμμές που θα μειώσουν όχι μόνο την κίνηση στις εθνικές οδούς της χώρας αλλά και θα μειώσουν τη διάρκεια του ταξιδιού, σημαντική συνιστώσα για την ασφαλή και άμεση μεταφορά ευπαθών προϊόντων.
Η κυβέρνηση επιθυμεί διακαώς να υποστηρίξει το ναυτιλιακό cluster της χώρας, αλλά και να εκσυγχρονίσει τις λιμενικές υποδομές και τον ακτοπλοϊκό στόλο της, προκειμένου να ανταγωνιστεί σε δεύτερη φάση, πριν να είναι αργά, την ακμάζουσα ναυτιλιακή βιομηχανία γειτονικών κρατών στη Νοτιοανατολική Ασία και στην Άπω Ανατολή.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ