Η Ελλάδα ως κόμβος υποδομών της νοτιοανατολικής Ευρώπης

Η Ελλάδα ως κόμβος υποδομών της νοτιοανατολικής Ευρώπης

191
Η Ελλάδα ως κόμβος υποδομών της νοτιοανατολικής Ευρώπης

Τους στόχους για το 2021 του υπουργείου Υποδομών, περιέγραψε ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Καραμανλής, στη Real news:

“Πρώτον, ο νέος μεγάλος εθνικός στόχος, να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για αυτό. Με έμφαση στα σιδηροδρομικά έργα, στις συνδυασμένες μεταφορές, στην ενίσχυση των λιμανιών μας και στα logistics centers.

Δεύτερον, η επιστροφή της πατρίδας μας στο δρόμο της ανάπτυξης, στην οποία ως υπουργείο συμβάλλουμε με ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων σε όλη τη χώρα, ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ.

Τρίτον, ημέρα με την ημέρα καλύτερες αστικές συγκοινωνίες και υλοποίηση του μεγάλου διαγωνισμού για 1.300 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα.

Τέταρτον, προώθηση της ηλεκτροκίνησης και,

Πέμπτον, περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους μας”.

Όσον αφορά την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για τα Μέσα Μεταφοράς και τα δρομολόγια εν μέσω του κορονοϊού ο Κώστας Καραμανλής κάνει επίθεση στην αξιωματική αντιπολίτευση και την κατηγορεί για “πολιτικό θράσος”. “Η αξιωματική αντιπολίτευση δυστυχώς δεν επιδεικνύει πολιτική ευθύνη. Αντιθέτως, με πολιτικό θράσος ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες επί 4,5 χρόνια, μας κατηγορεί που δεν τα έχουμε διορθώσει όλα μέσα σε 1,5 χρόνο. Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς βελτιώνεται σταθερά. Σίγουρα δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επίπεδο που στοχεύουμε και θέλουν οι πολίτες, όμως έχουν γίνει μεγάλα βήματα προόδου. Από την πρώτη μέρα εφαρμόζουμε το σχέδιό μας, που έχει 3 φάσεις: ανάταξη – ενίσχυση – ανανέωση”.

Σύμφωνα με τον Κώστα Καραμανλή αυτήν την στιγμή υπάρχουν 1.100 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα στους δρόμους της Αθήνας. Επίσης η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ απέφερε 200 νέα οχήματα και 550 επιπλέον οδηγούς, σε 60 γραμμές. “Συνεχίζουμε την προσπάθεια για να βελτιώσουμε κι άλλο την εικόνα, αφού άμεσα αναμένεται να προστεθούν άλλα 300 λεωφορεία με leasing, ενώ ολοκληρώνονται 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Αντίστοιχη εικόνα και στη Θεσσαλονίκη.

Αναφορικά με την Πατρών – Πύργου λέει ότι ελήφθη η επίσημη έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τώρα αναμένουμε την Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Όπως επισημαίνει ο Κώστας Καραμανλής “βασική δέσμευσή μας ήταν να ξεμπλοκάρουμε έργα εμβληματικά και αναγκαία για τον τόπο, που κινδύνευαν να μην πραγματοποιηθούν. Ο Πατρών-Πύργου είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια, εξασφαλίσαμε από την Ε.Ε. τη χρηματοδότηση του έργου, ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για ένταξη του έργου στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού. Επειδή, όμως, οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο, παράλληλα με το σχεδιασμό μας για την κατασκευή του νέου, σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, προχωράμε και την υλοποίηση άμεσων εργασιών για να γίνει πολύ πιο ασφαλής ο υφιστάμενος. Με ένα πρόγραμμα στοχευμένων σημειακών παρεμβάσεων, με προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρώ, και στόχο τη δραστική μείωση των ατυχημάτων. Η οδική ασφάλεια αποτελεί απόλυτη προτεραιότητά μας. Γι’ αυτό, άλλωστε, ξεκινάμε και ένα πρόγραμμα έργων οδικής ασφάλειας σε 7000 σημεία σε όλη τη χώρα”.

Φωτό: Thefixergr/Pixabay