
Πρόσφατα η Australian Maritime Safety Authority (ΑΜSA) ανακοίνωσε την απαγόρευση εισόδου στα ύδατά της σε ένα πλοίο μεταφοράς ζώων. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AMSA, το «Barkly Pearl» αρχικά εντοπίστηκε στις 3 Νοεμβρίου 2020 να ταξιδεύει στα ύδατα της βόρειας Αυστραλίας έχοντας μια μεγάλη τρύπα στο κέλυφός του. H AMSA σημειώνει ότι, λόγω ανησυχιών των επιθεωρητών για την ακεραιότητα της δομής του πλοίου, την πιθανή απειλή θαλάσσιας ρύπανσης και τον άμεσο κίνδυνο για την ασφάλεια των ναυτικών, εξέδωσε απαγορευτικό, με αποτέλεσμα το πλοίο να οδηγηθεί στο πλησιέστερο ασφαλές λιμάνι του Geraldton.
Τους τελευταίους δύο μήνες, οι επιθεωρητές της AMSA συνεργάστηκαν στενά με τη διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου για την εξεύρεση λύσης. Στις 7 Ιανουαρίου, το «Barkly Pearl» φορτώθηκε στο «MV Falcon», ένα ημι-υποβρύχιο Heavy Load Carrier, για την ασφαλή αναχώρησή του από τα αυστραλιανά ύδατα.
Μάλιστα η AMSA αποφάσισε την απαγόρευση της εισόδου του πλοίου στα αυστραλιανά ύδατα για τους επόμενους 24 μήνες. «Πρόκειται για σημαντική απόφαση από την AMSA. Είναι η πρώτη φορά που απαγορεύεται η πρόσβαση σε ένα πλοίο στα λιμάνια και ύδατα της Αυστραλίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, και αυτό σίγουρα θα επηρεάσει τις εμπορικές του λειτουργίες», τονίζει ο Allan Schwartz, General Manger Operations της ΑΜSA.
O ίδιος σημείωσε ότι η αυστραλιανή κοινότητα αναμένει τα πλοία που επιχειρούν καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας ή ταξιδεύουν μέσω αυτής να είναι αξιόπλοα. «Η ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία του “Barkly Pearl” αμέλησε τη συντήρησή του, με αποτέλεσμα να τίθενται σε κίνδυνο οι ζωές των ναυτικών και να απειλείται το θαλάσσιο περιβάλλον της Αυστραλίας», πρόσθεσε ο κ. Schwartz.
Φωτό: www.amsa.gov.au
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ