
Ο υφυπουργός Μεταφορών του Βιετνάμ, Nguyen Nhat, τόνισε σε ΜΜΕ της ΝΑ Ασίας ότι τα επόμενα δέκα χρόνια θα δοθεί προτεραιότητα από την κυβέρνηση στην ανάπτυξη και στον εκσυγχρονισμό των βαθέων λιμένων της χώρας, καθώς και στη στήριξη του τοπικού ναυτιλιακού cluster.
Μιλώντας σχετικά με τον εθνικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη του συστήματος θαλάσσιων λιμένων του Βιετνάμ για την περίοδο 2021-2030, με όραμα έως το 2050, ο υφυπουργός τόνισε τη σημαντική ανάπτυξη των τελευταίων χρόνων, τόσο σε όγκο μεταφερόμενων φορτίων όσο και στην ποιότητα υπηρεσιών του εθνικού συστήματος θαλάσσιων λιμένων του Βιετνάμ. Τόνισε επίσης ότι η ανάπτυξη ουσιαστικά ανταποκρίνεται στους αναπτυξιακούς στόχους που καθορίζονται στο εγκεκριμένο σχέδιο της κυβέρνησης. Το σχέδιο αφορά την ακόμα μεγαλύτερη εξωστρέφεια της χώρας αλλά και την είσοδό της, τα επόμενα χρόνια, στις κορυφαίες είκοσι οικονομικές και βιομηχανικές δυνάμεις του κόσμου.
Κατά τον Βιετναμέζο υφυπουργό, το νέο σύστημα θαλάσσιων λιμένων έχει συμβάλει στην ώθηση των παράκτιων οικονομιών και στην ανάπτυξη των παραθαλάσσιων βιομηχανικών ζωνών, διασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερες εξαγωγές εμπορευμάτων μέσω θαλάσσιων οδών. Τη δεκαετία του 2000, η συνολική διακίνηση αγαθών μέσω των λιμένων της χώρας δεν ξεπερνούσε τους 82 εκατ. τόνους. Ο όγκος το 2019 αυξήθηκε σε 664 εκατ. τόνους και υπολογίζεται ότι έφτασε στους 670 εκατ. τόνους το 2020.
Σύμφωνα με το εθνικό σχέδιο, ο όγκος φορτίων που θα διακινούνται μέσω λιμένων της χώρας θα είναι 1,14-1,42 δισ. τόνοι ετησίως, έως το 2030. Παράλληλα, οι λιμένες της χώρας αναμένεται να εξυπηρετούν 10,1-10,3 εκατ. επιβάτες ετησίως. Μέχρι το 2050, ο όγκος διακινούμενου φορτίου αναμένεται να αυξηθεί σε 2,8-3,3 τόνους και ο αριθμός των επιβατών σε 14,4 έως 15,1 εκατ. ετησίως.
Το συνολικό κόστος για την ανάπτυξη των υποδομών στους λιμένες του Βιετνάμ έως το 2030 εκτιμάται σε περίπου 7,5 δισ. δολάρια ΗΠΑ.
Φωτό: Quang Nguyen Vinh/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…

Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ