
Η Νότια Κορέα προσβλέπει στην ενοποίηση και στον συνδυασμό των δραστηριοτήτων εταιρειών διαχείρισης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων που δραστηριοποιούνται σε τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς ναυτιλιακού Τύπου, η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας είναι έτοιμη να εγκαινιάσει τη νέα liner συμμαχία K-Alliance, η οποία θα περιλαμβάνει πέντε εταιρείες που εξυπηρετούν τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας. Η εν λόγω συμμαχία είναι υπεύθυνη για το 40% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας και της Νότιας Κορέας και στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας νοτιοκορεατικών εταιρειών και η μείωση των λειτουργικών δαπανών στα πρότυπα των διεθνών liner συμμαχιών.
H K-Alliance, η οποία θα αποτελείται από τις HMM, SM Line, Pan Ocean, Sinokor Merchant Marine και Heung-A Line, θα εγκαινιάσει τη λειτουργία της έως το β΄ τρίμηνο του 2021. Προσώρας, οι πέντε διαχειριστές εργάζονται για να αποφασίσουν ποια πλοία θα δραστηριοποιούνται στην εκάστοτε τακτική γραμμή, ενώ συζητούν σχέδια για την ενίσχυση του στόλου που θα συμμετέχει στη συμμαχία.
Σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας, η απόφαση για τον σχηματισμό της νέας συμμαχίας βασίζεται στις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης του μεταφερόμενου όγκου φορτίων μέσω των εν λόγω γραμμών. Είναι, βέβαια, γεγονός ότι το μερίδιο αγοράς των νοτιοκορεατικών εταιρειών έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, ως απόρροια της «επιθετικής» επέκτασης άλλων διεθνών liner συμμαχιών στην περιοχή.
Το υπουργείο ανέφερε επίσης ότι και οι υπόλοιπες έξι liner εταιρείες της ασιατικής χώρας ενδέχεται να συμμετάσχουν στο σχήμα μεσομακροπρόθεσμα. Το Υπουργείο Ναυτιλιακών Υποθέσεων και η Korea Maritime Development Corporation επίσης θα υποστηρίξουν το εγχείρημα.
Το νέο σχήμα προσβλέπει, τέλος, στις από κοινού παραγγελίες πλοίων με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και στην κοινή χρήση λιμενικών υποδομών και εξοπλισμού εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: Ishant Mishra/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ