
Η Νότια Κορέα προσβλέπει στην ενοποίηση και στον συνδυασμό των δραστηριοτήτων εταιρειών διαχείρισης πλοίων εμπορευματοκιβωτίων που δραστηριοποιούνται σε τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας.
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς ναυτιλιακού Τύπου, η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας είναι έτοιμη να εγκαινιάσει τη νέα liner συμμαχία K-Alliance, η οποία θα περιλαμβάνει πέντε εταιρείες που εξυπηρετούν τακτικές γραμμές της νοτιοανατολικής Ασίας. Η εν λόγω συμμαχία είναι υπεύθυνη για το 40% της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας και της Νότιας Κορέας και στόχος είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας νοτιοκορεατικών εταιρειών και η μείωση των λειτουργικών δαπανών στα πρότυπα των διεθνών liner συμμαχιών.
H K-Alliance, η οποία θα αποτελείται από τις HMM, SM Line, Pan Ocean, Sinokor Merchant Marine και Heung-A Line, θα εγκαινιάσει τη λειτουργία της έως το β΄ τρίμηνο του 2021. Προσώρας, οι πέντε διαχειριστές εργάζονται για να αποφασίσουν ποια πλοία θα δραστηριοποιούνται στην εκάστοτε τακτική γραμμή, ενώ συζητούν σχέδια για την ενίσχυση του στόλου που θα συμμετέχει στη συμμαχία.
Σύμφωνα με το νοτιοκορεατικό Υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας, η απόφαση για τον σχηματισμό της νέας συμμαχίας βασίζεται στις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης του μεταφερόμενου όγκου φορτίων μέσω των εν λόγω γραμμών. Είναι, βέβαια, γεγονός ότι το μερίδιο αγοράς των νοτιοκορεατικών εταιρειών έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια, ως απόρροια της «επιθετικής» επέκτασης άλλων διεθνών liner συμμαχιών στην περιοχή.
Το υπουργείο ανέφερε επίσης ότι και οι υπόλοιπες έξι liner εταιρείες της ασιατικής χώρας ενδέχεται να συμμετάσχουν στο σχήμα μεσομακροπρόθεσμα. Το Υπουργείο Ναυτιλιακών Υποθέσεων και η Korea Maritime Development Corporation επίσης θα υποστηρίξουν το εγχείρημα.
Το νέο σχήμα προσβλέπει, τέλος, στις από κοινού παραγγελίες πλοίων με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα και στην κοινή χρήση λιμενικών υποδομών και εξοπλισμού εμπορευματοκιβωτίων.
Φωτό: Ishant Mishra/Unspash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στα χέρια της Δικαιοσύνης είναι η άμεση διερεύνηση ύποπτων υποθέσεων διασύνδεσης μελών ΜΚΟ με διακινητές προσφύγων- μεταναστών στο βόρειο Αιγαίο, επισήμανε ο Υπουργός Ναυτιλίας…
Καθώς η ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλίας παραμένει ύψιστη προτεραιότητα με ορίζοντα το 2050, οι πρωτοβουλίες με στόχο την αποανθρακοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού εντείνονται. Ειδικότερα,…
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ αξίωσε το Σάββατο 26 Απριλίου να επιτρέπεται στα αμερικανικά πλοία – στρατιωτικά και εμπορικά – η δωρεάν διέλευση…
Πρωτοπόροι παραμένουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες στο παγκόσμιο ναυτιλιακό γίγνεσθαι, με τον τομέα νέων τεχνολογιών και προηγμένων πλοίων να μην αποτελεί εξαίρεση. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Το λιμάνι του Πειραιά ενισχύει περαιτέρω τη στρατηγική θέση του ως κέντρου διαμετακόμισης αυτοκινήτων στην Ανατολική Μεσόγειο, με την πρώτη προσέγγιση του MV COSCO…
Τελευταία Ενημέρωση: Δευτέρα 28 Απριλίου – 18.20 Οι πυροσβέστες συνεχίζουν σήμερα τις προσπάθειες πλήρους κατάσβεσης της τεράστιας πυρκαγιάς που μαίνεται από το Σάββατο στο…
Βασικός πυλώνας της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης παραμένουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις, με τις 500 μεγαλύτερες να παράγουν έσοδα 8,8 τρισ. δολ., σημειώνοντας αύξηση 10% σε…
Το Hinnøy, το νέο ferry μηδενικών εκπομπών που ναυπηγήθηκε από την Cemre Shipyard για λογαριασμό της Torghatten Nord, αποτελεί ένα από τα πιο προηγμένα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ