
Δραματική χαρακτηρίζεται από τον τοπικό Τύπο της Νιγηρίας η συνεχής μείωση του νιγηριανού νηολογίου. Σημείο προβληματισμού αποτελεί η διαπίστωση ότι τα νηολογημένα πλοία στα νηολόγια της χώρας μειώθηκαν το 2020 σε 412, έναντι 607 που ήταν εγγεγραμμένα το 2019. Κατ’ επέκταση και η χωρητικότητα του συνόλου των πλοίων συρρικνώθηκε και δεν ξεπερνά πλέον τους 524.978,58 τόνους, από 1.278.041,75 τόνους το 2019.
Η συγκεκριμένη μείωση απασχολεί ιδιαίτερα την κυβέρνηση στην Αμπούτζα, αφού το σύνολο του διεθνούς εμπορίου της χώρας εξαρτάται πλέον σχεδόν αποκλειστικά από αλλοδαπούς εμπορικούς στόλους. Ωστόσο, παρά τη μείωση αυτή, το Ομοσπονδιακό Εκτελεστικό Συμβούλιο (FEC) στην πρωτεύουσα Αμπούτζα ενέκρινε την κατασκευή ενός σημαντικού κατασκευαστικού έργου για το διεθνές εμπόριο, που αφορά τον λιμένα Ibom Deep. Μετά την προκήρυξη διαγωνισμού, οι εταιρείες Bollore και Power China Consultants αναδείχθηκαν ως «προτιμώμενοι πλειοδότες» για το νέο λιμενικό έργο, όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά εκπρόσωποι της κυβέρνησης. H Βollore είναι εταιρεία γαλλικών συμφερόντων, ενώ η Power China Consultants κινεζικών.
Το συνολικό κόστος του έργου κατασκευής του σημαντικού λιμένα βαθέων υδάτων είναι $4,6 δισ., ενώ η πρώτη φάση, που αφορά εργασίες ύψους $2,016 δισ., έχει εγκριθεί από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Το έργο θα βασιστεί σε μια συνεργασία ιδιωτικών και δημοσίων/κρατικών φορέων και θα μειώσει το οξύτατο πρόβλημα ανεργίας στη συγκεκριμένη πολιτεία. Σύμφωνα με τον Επίτροπο Οικονομικής Ανάπτυξης, Akan Okon, η πρώτη φάση του Akwa Ibom Deep Seaport αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες από 300.000 θέσεις εργασίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…

Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…

Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…

Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…

Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…

Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…

Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…

Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ