
Δραματική χαρακτηρίζεται από τον τοπικό Τύπο της Νιγηρίας η συνεχής μείωση του νιγηριανού νηολογίου. Σημείο προβληματισμού αποτελεί η διαπίστωση ότι τα νηολογημένα πλοία στα νηολόγια της χώρας μειώθηκαν το 2020 σε 412, έναντι 607 που ήταν εγγεγραμμένα το 2019. Κατ’ επέκταση και η χωρητικότητα του συνόλου των πλοίων συρρικνώθηκε και δεν ξεπερνά πλέον τους 524.978,58 τόνους, από 1.278.041,75 τόνους το 2019.
Η συγκεκριμένη μείωση απασχολεί ιδιαίτερα την κυβέρνηση στην Αμπούτζα, αφού το σύνολο του διεθνούς εμπορίου της χώρας εξαρτάται πλέον σχεδόν αποκλειστικά από αλλοδαπούς εμπορικούς στόλους. Ωστόσο, παρά τη μείωση αυτή, το Ομοσπονδιακό Εκτελεστικό Συμβούλιο (FEC) στην πρωτεύουσα Αμπούτζα ενέκρινε την κατασκευή ενός σημαντικού κατασκευαστικού έργου για το διεθνές εμπόριο, που αφορά τον λιμένα Ibom Deep. Μετά την προκήρυξη διαγωνισμού, οι εταιρείες Bollore και Power China Consultants αναδείχθηκαν ως «προτιμώμενοι πλειοδότες» για το νέο λιμενικό έργο, όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά εκπρόσωποι της κυβέρνησης. H Βollore είναι εταιρεία γαλλικών συμφερόντων, ενώ η Power China Consultants κινεζικών.
Το συνολικό κόστος του έργου κατασκευής του σημαντικού λιμένα βαθέων υδάτων είναι $4,6 δισ., ενώ η πρώτη φάση, που αφορά εργασίες ύψους $2,016 δισ., έχει εγκριθεί από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Το έργο θα βασιστεί σε μια συνεργασία ιδιωτικών και δημοσίων/κρατικών φορέων και θα μειώσει το οξύτατο πρόβλημα ανεργίας στη συγκεκριμένη πολιτεία. Σύμφωνα με τον Επίτροπο Οικονομικής Ανάπτυξης, Akan Okon, η πρώτη φάση του Akwa Ibom Deep Seaport αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες από 300.000 θέσεις εργασίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ