
Η Mediterranean Shipping Company (ΜSC) με πρόσφατη ανακοίνωσή της κάνει έκκληση για άμεση αλλαγή του πληρώματος του bulk carrier «Anastasia», το οποίο βρίσκεται στα ανοικτά των ακτών της βόρειας Κίνας και αποτελεί ένα από τα δώδεκα πλοία που αναμένουν να αγκυροβολήσουν στον λιμένα Caofeidian.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η MSC έχει επανειλημμένως υπογραμμίσει, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, την ανάγκη οι ναυτικοί να επιστρέψουν στα σπίτια και στις οικογένειές τους. Ωστόσο, η έκκληση της MSC δεν έχει εισακουστεί από τους ναυλωτές του πλοίου, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Η Κίνα έχει απαγορεύσει τις αλλαγές πληρωμάτων στα κινεζικά λιμάνια, λόγω των περιορισμών του Covid-19, και το αίτημα της MSC στα μέσα Δεκεμβρίου για αντικαταστάσεις ναυτικών στην Ιαπωνία έπεσε στο κενό. «Ως ο τεχνικός διαχειριστής του πλοίου, η MSC ανησυχεί ιδιαίτερα για την ευημερία των ναυτικών και βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία μαζί τους και με τις οικογένειές τους στη στεριά», σημειώνεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της εταιρείας. Παράλληλα αναφέρεται ότι, μετά την άρνηση των τοπικών αρχών στην προσπάθεια της MSC να στείλει γιατρό στο πλοίο, η εταιρεία επιδιώκει επί του παρόντος να διορθώσει την κατάσταση μέσω διπλωματικών οδών.
Υπενθυμίζεται ότι η MSC επιχείρησε για πρώτη φορά να αντικαταστήσει το πλήρωμα του «Anastasia» στο Χονγκ Κονγκ τον Ιούνιο του 2020. Εκ νέου προσπάθεια έγινε στο Χονγκ Κονγκ στις αρχές Αυγούστου, με τις τοπικές αρχές να απαγορεύουν τις αλλαγές πληρωμάτων. Συνολικά κατά το διάστημα Αυγούστου-Δεκεμβρίου έγιναν αρκετές προσπάθειες για να επιτραπούν οι αλλαγές πληρωμάτων σε Μανίλα, Χονγκ Κονγκ, Σιγκαπούρη, Μπουσάν, ενώ στις 17 Δεκεμβρίου η εταιρεία πρότεινε την παρέκκλιση του πλοίου για την αντικατάσταση των ναυτικών στην Ιαπωνία, σύμφωνα με όσα αναφέρει η MSC στην ανακοίνωση. Όλες οι παραπάνω προσπάθειες ωστόσο παρεμποδίστηκαν από τις τοπικές αρχές.
«Η MSC ήδη έχει μοιραστεί πληροφορίες με διάφορες αρχές και ενθαρρύνει τις κυβερνήσεις για την εξεύρεση λύσης σε αυτό το ανθρωπιστικό πρόβλημα, όχι μόνο για τους ναυτικούς εν πλω στο “Αnastasia” αλλά και για άλλα πλοία που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση λόγω των εμπορικών ζητημάτων Κίνας-Αυστραλίας», καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ