
Ο νοτιοκορεατικός νηογνώμονας KR σε συνεργασία με τον ναυπηγικό όμιλο DSME ολοκλήρωσαν για πρώτη φορά τη διαδικασία μεταφοράς LNG από πλοίο σε πλοίο (Ship to Ship transfer) για gas trial. Το, μικρότερων διαστάσεων, πλοίο ανεφοδιασμού LNG «SM JEJU LNG2» προμήθευσε φορτίο σε ένα LNG carrier μεταφορικής ικανότητας 173.400 κ.μ. Η διαδικασία πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Okpo του ομίλου DSME και διήρκεσε τρεις ημέρες (24-26 Νοεμβρίου 2020).
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο νηογνώμονας KR και ο όμιλος DSME έχουν υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας για τη διεξαγωγή ενός κοινού ερευνητικού προγράμματος σχετικά με τις διαδικασίες ανεφοδιασμού LNG. Το μνημόνιο συνεργασίας υπογράφηκε τον Αύγουστο του 2020 από τον κ. Lee Hyung-Chul, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του νηογνώμονα KR, και τον Δρα Lee Seung Geun, CEO του ομίλου DSME.
Οι δύο εταιρείες δοκιμάζουν από κοινού διαδικασίες ανεφοδιασμού και μεταφοράς LNG για να αναπτύξουν πρότυπα για LNG bunkering στη Ν. Κορέα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο νηογνώμονας KR προσδιόρισε ένα φάσμα πιθανών κινδύνων μέσω εκτιμήσεων κινδύνου για τις διαδικασίες φόρτωσης και μεταφοράς LNG μεταξύ δύο πλοίων και πρότεινε αποτελεσματικές μεθόδους περιορισμού των συγκεκριμένων κινδύνων.
Πέραν του ομίλου DSME και του νηογνώμονα KR, στο συγκεκριμένο εγχείρημα συμμετείχαν και οι εταιρείες SM KLC, SM KLCSM και KOGAS, οι οποίες παρείχαν υποστήριξη για τα πλοία ανεφοδιασμού LNG, τις τεχνολογίες διαχείρισης ασφάλειας και την προμήθεια LNG.
Φωτο: www.krs.co.kr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ