
Η Ιαπωνία θέλει να απαγορεύσει σε περίπου 15 χρόνια την πώληση νέων οχημάτων που κινούνται με βενζίνη ή ντίζελ, στο πλαίσιο των προσπαθειών της για μηδενικές εκπομπές άνθρακα ως το 2050, αναφέρουν σήμερα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Η ιαπωνική κυβέρνηση και οι κατασκευαστές οχημάτων θα συζητήσουν το σχέδιο αυτό, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ στα μέσα των ετών του 2030 και μπορεί να ανακοινωθεί ήδη την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με την εφημερίδα Mainichi, η οποία δεν επικαλείται πηγές για την είδηση αυτή.
Ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Γιοσιχίντε Σούγκα δεσμεύτηκε τον Οκτώβριο η Ιαπωνία να επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα ως το 2050, ωθώντας τους μεγάλους ομίλους να προετοιμάσουν στρατηγικές για να περιορίσουν τις εκπομπές τους CO2.
Την ανακοίνωση αυτή από την Ιαπωνία υποδέχθηκαν με ικανοποίηση οι υπέρμαχοι του περιβάλλοντος και ο ΟΗΕ, αλλά η Ιαπωνία, η οποία εξαρτάται ακόμη σε μεγάλο βαθμό από την ενέργεια από τα ορυκτά καύσιμα, δεν διευκρίνισε με ποιον τρόπο σκοπεύει να επιτύχει τον στόχο της.
Η χώρα θέλει τώρα να αυξήσει τα οχήματα με χαμηλές εκπομπές –τα υβριδικά και τα ηλεκτροκίνητα– σε 50% και σε 70% ως το 2030, από 40% που ήταν το 2019.
Η Βρετανία όρισε έναν ακόμη πιο φιλόδοξο στόχο: να απαγορεύσει τις πωλήσεις νέων βενζινοκίνητων ή ντιζελοκίνητων οχημάτων ως το 2030, ενώ η Καλιφόρνια στις ΗΠΑ ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο ότι πλέον κανένα νέο αυτοκίνητο που πωλείται στο έδαφός της δεν θα μπορεί να είναι εξοπλισμένο με κινητήρα ντίζελ ή βενζίνης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτο: fak1911/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Την καθοδική τους πορεία συνέχισαν οι ναύλοι των containerships την προηγούμενη εβδομάδα, με τη ναυλαγορά να καταγράφει απώλειες για τέταρτη διαδοχική εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο…
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ