Ψηφιακές τεχνολογίες για την αντιμετώπιση κρίσεων στη ναυτιλία

Ψηφιακές τεχνολογίες για την αντιμετώπιση κρίσεων στη ναυτιλία

165
Ψηφιακές τεχνολογίες για την αντιμετώπιση κρίσεων στη ναυτιλία

H εταιρεία Wallem Shipmanagement, η οποία εδρεύει στο Χονγκ Κονγκ, ανακοίνωσε την υπογραφή νέας συμφωνίας με τη Navigate Response.

Η εταιρεία διαχείρισης κρίσεων και επικοινωνίας Navigate Response θα διαχειρίζεται το, παγκόσμιας εμβέλειας, πληροφοριακό δίκτυο επικοινωνίας και ενημέρωσης της Wallem Shipmanagement, ενώ παράλληλα θα προσφέρει διαδραστική εκπαίδευση στα στελέχη της.

Η συγκεκριμένη συμφωνία αποσκοπεί στη βέλτιστη διαχείριση των επικοινωνιακών αναγκών της Wallem, ιδίως σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, μέσω της διασφάλισης της απρόσκοπτης λειτουργίας του δικτύου επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο παροχής των συγκεκριμένων υπηρεσιών, η εταιρεία Navigate Response θα αξιοποιήσει προηγμένα ψηφιακά εργαλεία για τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την παραγωγή αναλυτικών λύσεων σε κρίσιμες περιπτώσεις.

Φωτό: Jeon Heon-Kyun/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.