Αυξάνονται οι εφαρμογές του LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Αυξάνονται οι εφαρμογές του LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου

179
Αυξάνονται οι εφαρμογές του LPG ως ναυτιλιακού καυσίμου

Η εταιρεία logistics Petredec Holdings (Eastern) Pte. Ltd. υπέγραψε συμφωνία ναυπήγησης έως και έξι LPG carriers με το κινεζικό ναυπηγείο Jiangnan.

Η κατασκευή των πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG), συνολικής μεταφορικής ικανότητας 93.000 κ.μ., θα πραγματοποιηθεί σε δύο στάδια. Η παράδοση των πρώτων τριών πλοίων της παραγγελίας αναμένεται αντίστοιχα τον Ιανουάριο, τον Μάρτιο και τον Μάιο του 2023, ενώ υπάρχει προοπτική για την κατασκευή και την παράδοση ακόμα τριών πλοίων κατά το Q2 και το Q3 του 2023.

Σημαντική καινοτομία αποτελούν τα συστήματα πρόωσης που επιλέχθηκαν για τα συγκεκριμένα πλοία, τα οποία θα κατασκευάσει και θα εγκαταστήσει η εταιρεία MAN. Πρόκειται για τις ηλεκτρονικές μηχανές διπλού καυσίμου MAN B&W 6G60ME-LGIP, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα λειτουργίας με LPG καύσιμο.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO της εταιρείας Petredec Group, Giles Fearn, η επιλογή των συγκεκριμένων μηχανών, οι οποίες αξιοποιούν το υγραέριο ως καύσιμο για τα νέας γενιάς VLGC πλοία της εταιρείας, αποτελεί σημαντικό εγχείρημα στο πλαίσιο απανθρακοποίησης του ναυτιλιακού τομέα. Επίσης ανέφερε ότι, συγκριτικά με τα παλαιότερα VLGC του στόλου, των οποίων τα συστήματα πρόωσης λειτουργούν με LSFO καύσιμο, τα νέας γενιάς VLGC, με τη δυνατότητα αξιοποίησης του LPG ως καυσίμου, θα εκπέμπουν έως και 30% λιγότερους ανθρακικούς ρύπους.

Φωτό: Abhishek Bajpai/Pixabay

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.