
Του Κωνσταντίνου Τερζή, Business Development Manager της Queensway Navigation Co. Ltd
Προσεγγίζουμε το τέλος μιας χρονιάς γεμάτης με έντονες προκλήσεις, που οδήγησαν στα όριά τους τις τοπικές κοινωνίες αλλά και την παγκόσμια οικονομία.
Μέσα σε αυτό το πρωτόγνωρο πλαίσιο αναγκάστηκε να πλοηγηθεί και η αγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς ασφαλτικών προϊόντων, εξερευνώντας τις δυνατότητές της, αντιμετωπίζοντας τις αδυναμίες της, αναζητώντας νέες ευκαιρίες και διαπιστώνοντας τις προκλήσεις στις οποίες πρέπει να ανταποκριθεί.
Νομοτελειακά κάθε πρόκληση συνοδεύεται από νέες ευκαιρίες και από αυτόν τον κανόνα δεν αποτελεί εξαίρεση η αγορά των δεξαμενόπλοιων ασφάλτου.
Ένας βασικός πυλώνας της οικονομίας, ο οποίος αναμένεται να ενισχυθεί στην προσπάθεια ανασυγκρότησης των οικονομιών στη μετά Covid-19 εποχή, είναι τα έργα υποδομών. Βασικό κομμάτι των έργων υποδομής είναι τα έργα οδοποιίας, τα οποία αναμένεται να ενισχύσουν τη ζήτηση ασφαλτικών προϊόντων και κατ’ επέκταση τη ζήτηση των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς ασφάλτου.
Ακόμα, οι αυξανόμενες απαιτήσεις (άρα και επενδύσεις πάνω στα πλοία) που προκύπτουν τόσο από τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς όσο και από τις νέες απαιτήσεις των μεγάλων πετρελαϊκών εταιρειών, καθώς και η σχετικά υψηλή τιμή διάλυσης των πλοίων, έχουν συντελέσει στην αύξηση του tonnage που παίρνει τον δρόμο προς τα διαλυτήρια. Ο συνδυασμός των παραπάνω με τα χαμηλά αποτελέσματα των βιβλίων παραγγελιών συμβάλλει στην εξισορρόπηση της καμπύλης προσφοράς και ζήτησης δεξαμενόπλοιων ασφάλτου.
Τέλος, οικονομίες όπως της Ινδίας και των χωρών της Βόρειας και της Δυτικής Αφρικής, οι οποίες βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης (και κατά συνέπεια σε αύξηση της εισαγωγής ασφαλτικών προϊόντων για την κάλυψη των αναγκών), δημιουργούν νέες διαδρομές για τα δεξαμενόπλοια ασφάλτου, με δυναμική ανάπτυξης και την προοπτική να μεταλλαχθούν σε κινητήριες δυνάμεις της αγοράς τα επόμενα χρόνια.
Απόσπασμα από το άρθρο του κ. Kωνσταντίνου Τερζή με με τίτλο «Ανάλυση SWOT για την αγορά των Asphalt Tankers». Μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο στο τεύχος Οκτωβρίου των Ναυτικών Χρονικών, σελ. 94.
Για να εγγραφείτε συνδρομητές στα Ναυτικά Χρονικά, μπορείτε να πατήσετε εδώ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ