
Η ομοσπονδία που αντιπροσωπεύει τις αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες εκτίμησε τηνΠέμπτη ότι ο τομέας, που δοκιμάζεται από τη μεγάλη πτώση των πωλήσεων εισιτηρίων αφότου άρχισε να εξαπλώνεται η πανδημία του κορονοϊού διεθνώς, θα καταγράψει απώλειες 90.000 θέσεων εργασίας από τον Μάρτιο μέχρι τον Δεκέμβριο.
Σύμφωνα με την Airlines for America, ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης στον τομέα των επιβατικών πτήσεων θα μειωθεί από τους 460.000 τον Μάρτιο στους 370.000 στα τέλη Δεκεμβρίου, ήτοι κατά τουλάχιστον 20%. Ο αριθμός των εργαζομένων θα υποχωρήσει στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1987.
Καθώς οι ΗΠΑ είναι αντιμέτωπες με νέα έκρηξη του αριθμού των κρουσμάτων κορονοϊού και οι αρχές επιβάλλουν αυστηρότερα μέτρα, ο αριθμός των επιβατών αεροπορικών πτήσεων στις ΗΠΑ παρέμεινε τις τελευταίες εβδομάδες κάτω από το 65% αυτού που καταγραφόταν την περασμένη χρονιά.
Για να αντιμετωπίσουν τη ραγδαία μείωση της δραστηριότητάς τους, οι αεροπορικές εταιρείες κατέφυγαν αρχικά σε προγράμματα εθελουσίας εξόδου ή πρόωρης συνταξιοδότησης.
Δεσμεύτηκαν την άνοιξη να μην απολύσουν κανέναν εργαζόμενο ως την 30ή Σεπτεμβρίου, σε αντάλλαγμα για τις κρατικές επιχορηγήσεις συνολικού ύψους 25 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όμως, ελλείψει συμφωνίας μεταξύ των Δημοκρατικών και των Ρεπουμπλικανών για την παράταση των μέτρων στήριξης των αερομεταφορέων, οι United Airlines και American Airlines απέλυσαν 32.000 εργαζόμενους τον Οκτώβριο.
Ενώ τέσσερις μικρότερες εταιρείες έβαλαν λουκέτο στις ΗΠΑ, ανέφερε χθες η Airlines for America σε έγγραφό της με το οποίο αποτιμά τον αντίκτυπο της πανδημίας στον τομέα των αερομεταφορών.
Πρόκειται για τις Compass Airlines, ExpressJet, RavnAir Group και Trans States Airlines, διευκρίνισε η ομοσπονδία.
Φωτό: Waldemar Brandt/Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με ανακοίνωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Από τις 17 Ιουνίου 2025, όλα τα πλοία με μήκος μεγαλύτερο των 24 μ. που εισέρχονται στα ύδατα της Βραζιλίας θα πρέπει να καταφθάνουν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ