
Στον οικονομικό της απολογισμό για το γ’ τρίμηνο του έτους προχώρησε την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου η Euronav. Στη σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρείας συνοψίζεται η εικόνα της αγοράς των δεξαμενόπλοιων.
Πιο συγκεκριμένα τονίζεται ότι, έως τα μέσα του Q3, οι ναύλοι δέχτηκαν πίεση κυρίως εξαιτίας της αβεβαιότητας για την ανάκαμψη της ζήτησης του μαύρου χρυσού, των περιορισμένων φορτίων λόγω της ευθυγράμμισης πετρελαιοπαραγωγών χωρών με τις περικοπές του OPEC+ και, τέλος, της αυξημένης προσφοράς πλοίων VLCCs και Suezmaxes.
Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές της αγοράς των δεξαμενόπλοιων, η Euronav αναφέρει στην ανακοίνωσή της πως, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού ζει στο βόρειο ημισφαίριο, η ζήτηση για αργό πετρέλαιο ενδεχομένως βιώσει μια ώθηση κατά τους χειμερινούς μήνες. Παράλληλα, καθώς οδεύουμε προς το 2021, μέρος της προσφοράς από τα μέλη του OPEC+ θα απορροφηθεί από την κατανάλωση, οδηγώντας έτσι την αγορά μαύρου χρυσού σε ισορροπία.
«Κατά τη γνώμη μας, το πετρέλαιο θα αποτελεί σημαντικό μέρος του ενεργειακού μείγματος στο εγγύς μέλλον και τα πλοία μεταφοράς πετρελαίου θα διαδραματίσουν σημαίνοντα ρόλο στην ενεργειακή μετάβαση», τονίζεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Εν μέσω σημαντικών προκλήσεων για την αγορά, η Εuronav υπογραμμίζει την ανάγκη οι διαχειρίστριες εταιρείες να διαθέτουν ισχυρό ισολογισμό και επαρκή ρευστότητα. Τέλος, και σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων για το γ΄ τρίμηνο ανήλθαν στα $144,656 εκατ.
Φωτό: Εuronav/ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ