
Eλεγχόμενη εισροή υδάτων σημειώθηκε στο ναρκοθηρευτικό “Καλλιστώ” έπειτα από σύγκρουση με εμπορικό πλοίο που μετέφερε κοντέινερ έξω από το λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα τουλάχιστον δύο άτομα από το πολεμικό πλοίο να τραυματιστούν ελαφρά και να περισυλλεγούν από τη θάλασσα.
Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί πως έγινε η σύγκρουση των δύο πλοίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το “Καλλιστώ” με 27 άτομα πλήρωμα έβγαινε από το ναύσταθμο, όταν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έπεσε στην πρύμνη του πολεμικού με αποτέλεσμα να υπάρξει ρήγμα και εισροή υδάτων.
Και στα δύο πλοία έχουν προκληθεί υλικές ζημιές. Στο σημείο βρίσκονται πλωτά του λιμενικού και παραπλέοντα πλοία.
Η ανακοίνωση του ΓΕΝ
Την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και περί ώρας 07:30 στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού σημειώθηκε πρόσκρουση εμπορικού πλοίου με το ΝΘΗ ΚΑΛΛΙΣΤΩ.
Από το Πολεμικό Ναυτικό αναλαμβάνονται όλες οι απαιτούμενες ενέργειες αντιμετώπισης του περιστατικού.
Τελευταία ενημέρωση 09:25
Ξεκίνησε πριν από λίγο η ρυμούλκηση του ναρκοθηρευτικού «Καλλιστώ», στο οποίο σημειώθηκε ελεγχόμενη εισροή υδάτων μετά τη σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο MAERSK LAUNCESTON που μετέφερε κοντέινερ έξω από το λιμάνι του Πειραιά.
Το «Καλλιστώ» έχει πάρει κλίση λόγω της εισροής υδάτων.
Στο πλοίο MAERSK LAUNCESTON έχει απαγορευθεί ο απόπλους μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Καθώς η σύγκρουση ΗΠΑ-Κίνας στο ναυτιλιακό στερέωμα κλιμακώνεται ραγδαία, με τις δύο υπερδυνάμεις να επιβάλλουν αμοιβαία λιμενικά τέλη, το Πεκίνο εξαπολύει πυρά ακόμα και…
Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη εξήγγειλε τα εγκαίνια του Κέντρου Νεοελληνικού Πολιτισμού «Μαριλένα Λασκαρίδη», στο Πανεπιστήμιο Διεθνών Σπουδών της Σαγκάης (Shanghai International Studies University –…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ