
Mε ανησυχία και σκεπτικισμό αντιμετωπίζουν οι αρχές της Δυτικής Αυστραλίας τα αυξημένα περιστατικά έκθεσης ναυτικών στον κορονοϊό, τα πλοία των οποίων προσεγγίζουν τα λιμάνια της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο δύο μέλη πληρώματος του πλοίου μεταφοράς ζώων «Al Messilah» αποβιβάστηκαν από το πλοίο προς το σπίτι τους, όταν αυτό έδεσε στο Fremantle και ενώ εν συνεχεία επιβεβαιώθηκαν 25 κρούσματα του ιού εν πλω. Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί στα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού στα πλοία Patricia Oldendorff και Vega Dream, τα οποία είχαν ελλιμενιστεί στο Hedland πριν μερικές ημέρες.
Ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας Μαρκ Μακ Γκόουαν ανέφερε ότι η κυβέρνηση είναι ανήσυχη για την αύξηση των κρουσμάτων που προέρχονται από τη θάλασσα και ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα 26 Οκτωβρίου όσοι Αυστραλοί καταφθάνουν στη χώρα διά θαλάσσης θα πρέπει να μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών σε κάποιο ξενοδοχείο και μάλιστα με δικά τους έξοδα.
Tην ίδια ώρα, οι ναυτικοί των πλοίων που θα δένουν σε λιμάνια όπως στο Hedland ή το Geraldton, θα πρέπει να μεταφέρονται με πτήσεις charter στο Περθ με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρείας, εξέλιξη με την οποία «οι εταιρείες δεν θα είναι ικανοποιημένες», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κ. Μακ Γκόουαν.
Ο ίδιος ανέφερε ότι στις σκέψεις της τοπικής κυβέρνησης είναι τα πλοία, στα οποία έχουν εντοπιστεί κρούσματα, να μην καταπλέουν στα λιμάνια της χώρας και να επιστρέφουν ενημερώνοντας παράλληλα ναυτιλιακές εταιρείες και εισαγωγείς/εξαγωγείς.
«Το πρόβλημα βέβαια σε αυτό είναι ότι αν ξεκινήσουμε μια τέτοια πολιτική, πιθανώς να μην λαμβάνουμε αληθείς πληροφορίες για κρούσματα σε πλοία», τόνισε ο κ. Μακ Γκόουαν στο κοινοβούλιο την Τρίτη 20 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το αυστραλιανό δίκτυο ABC, ο επικεφαλής της τοπικής κυβέρνησης της Δυτικής Αυστραλίας ανέφερε μεταξύ άλλων ότι καθώς αυξάνονται οι αλλαγές πληρωμάτων μετά από πολύμηνο αποκλεισμό των ναυτικών στα πλοία, ο κίνδυνος εξάπλωσης της πανδημίας αυξάνεται.
Η κατάσταση στη Δυτική Αυστραλία παραμένει αβέβαιη με τις αρχές να προσπαθούν να βρουν λύσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας, οι οποίες όμως ίσως δημιουργήσουν προβλήματα στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
Φωτό: Mohamed Aly/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ