
Αύξηση της διακίνησης των φορτίων του αναφέρει ο λιμένας του Λος Άντζελες, έπειτα από σειρά μηνών με χαμηλές διελεύσεις πλοίων. Με την ελάφρυνση πολλών από τα περιοριστικά μέτρα κατά του κορονοϊού στις ΗΠΑ, η καταναλωτική δραστηριότητα έχει ανακάμψει σημαντικά, έχοντας ως αποτέλεσμα τη διέλευση περισσότερων πλοίων από τις εγκαταστάσεις του αμερικανικού λιμένα.
Αν και σύμφωνα με τον λιμένα η εν λόγω αύξηση δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να καλύψει τις απώλειες των προηγούμενων μηνών, εντούτοις φαίνεται πως υπάρχει αισιοδοξία για το μέλλον, καθώς οι λιμενικές δραστηριότητες εισέρχονται όλο και περισσότερο στην κανονικότητα.
Το λιμάνι του Λος Άντζελες ανέφερε ότι, στις 14 Οκτωβρίου, 16 πλοία ‒εκ των οποίων 14 containerships, ένα bulk carrier και ένα γενικού φορτίου‒ βρίσκονταν στους τερματικούς σταθμούς του, ενώ 11 επιπλέον πλοία ήταν στα αγκυροβόλια. Ο αυξημένος αριθμός πλοίων που προσέγγισαν το λιμάνι είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφεί ρεκόρ διακίνησης φορτίων για τον μήνα Σεπτέμβριο, καθώς και το πιο παραγωγικό τρίμηνο του λιμανιού για το 2020 (Ιούλιος-Σεπτέμβριος). Ο Σεπτέμβριος αποτέλεσε επίσης τον μοναδικό μήνα κατά τον οποίο ο λιμένας δεν είχε ακυρώσεις και blank sailings.
Ο όγκος των εισαγωγών σε εμπορευματοκιβώτια αυξήθηκε κατά 17% τον Σεπτέμβριο, στα 471.795 TEUs, ενώ στο εννιάμηνο διαμορφώθηκε στα 3,4 εκατ. TEUs. Το λιμάνι εξυπηρέτησε συνολικά 97 πλοία, μεταξύ των οποίων έντεκα εκτός προγράμματος. Ο λιμένας ωστόσο φαίνεται να θορυβείται από την πτώση των εξαγωγών του, οι οποίες έχουν παραμείνει σε χαμηλά επίπεδα για τους 22 από τους τελευταίους 23 μήνες, γεγονός που ενδεχομένως αποτελεί απόρροια των τεταμένων σχέσεων μεταξύ Πεκίνου και Ουάσιγκτον.
Παράλληλα, ενδιαφέρον παρουσιάζει το ότι ο όγκος των άδειων εξαγόμενων εμπορευματοκιβωτίων ήταν διπλάσιος από αυτόν του Αυγούστου. Ως εκ τούτου, ο λιμένας του Λος Άντζελες παρότρυνε την αμερικανική κυβέρνηση να δημιουργήσει ένα ξεκάθαρο πλάνο για την ανάκαμψη των εξαγωγών της χώρας, καθώς και να υιοθετήσει μια στρατηγική σχετικά με την ψηφιοποίηση των αμερικανικών λιμανιών.
Φωτό: Tobias Wahlqvist/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ