
Τη χρηματοδότηση έργων ύψους 1,7 εκατ. ευρώ από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και επιπλέον 3,7 εκατ. ευρώ από πόρους του ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020, ανακοίνωσε την Πέμπτη 8 Οκτωβρίου από το Αργοστόλι, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.
Ο υπουργός είχε τη δυνατότητα μιας εποικοδομητικής συζήτησης με την περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα, τον βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Παναγή Καπάτο και τους δημάρχους Αργοστολίου, Ληξουρίου και Σάμης, όπως δήλωσε από το Αργοστόλι ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης.
Στην διάρκεια των συζητήσεων εξετάσθηκε διεξοδικά σειρά σημαντικών ζητημάτων ενώ ο κ. Πλακιωτάκης είπε ότι όλα αυτά έρχονται να προστεθούν στις πρωτοβουλίες του Υπουργείου και τα ειδικά μέτρα για τη στήριξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με 1,4 εκατ. ευρώ εν μέσω πανδημίας για να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη συγκοινωνιακή σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα.
«Σε μια περίοδο που οι τοπικές κοινωνίες ανασυντάσσονται,για να ξεπεραστούν τα προβλήματα που έφερε ο Ιανός, ιδιαιτέρως σημαντική είναι και η χρηματοδότηση της μελέτης, υπό τον καθηγητή κ. Λέκκα, για τον σχεδιασμό άμεσων δράσεων και τη βελτίωση της ανθεκτικότητας των υποδομών ώστε να μειωθούν οι κίνδυνοι από ακραία καιρικά φαινόμενα στο μέλλον. Αναλαμβάνουμε πρωτοβουλία και σε συνεργασία με την Περιφέρεια θα συνδιαμορφώσουμε κοινή στρατηγική για την εδαφική, οικονομική και κοινωνική συνοχή της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, μέσω Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης για την Ανασυγκρότηση και Ανθεκτικότητα με συγκεκριμένα έργα και πόρους» τόνισε ο υπουργός.
Ο κ. Πλακιωτάκης ευχαρίστησε την κυρία Κράτσα, τον κ. Καπάτο, τους δημάρχους και όλους τους τοπικούς φορείς για την συνεργασία τους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ