
Εταιρείες-κολοσσοί, μεταξύ των οποίων η Unilever Plc, η Procter & Gamble Co., η Heineken NV, η Carrefour SA και η Mondelez International, με κοινή τους επιστολή στον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Αντόνιο Γκουτέρες, κάνουν έκκληση για την άμεση λήψη μέτρων που θα επιτρέψουν ακόμα περισσότερες αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια και θα διασφαλίζουν την υγεία των ναυτικών.
Πρόκειται για μία ακόμα έκκληση για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής αυτής κρίσης, με 300.000 ναυτικούς να είναι αποκλεισμένοι στα πλοία, ενώ οι δυσμενείς συνθήκες εργασίας που αντιμετωπίζουν θέτουν, πέραν όλων των άλλων, σε κίνδυνο και την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σε συνέντευξή του σε διεθνή ΜΜΕ, ο Μarc Engel, Chief Supply Chain Officer της Unilever, σημειώνει ότι «εισερχόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο εάν δεν επιλύσουμε σύντομα το ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων», προσθέτοντας ότι «υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για την εφοδιαστική αλυσίδα. […] Πρόκειται πλέον για ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων».
Από την πλευρά του, ο κ. Γκουτέρες κάλεσε τις κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως «key workers» και να διευκολύνουν τις μετακινήσεις τους διασυνοριακά και στα λιμάνια.
Οι επικεφαλής των προαναφερθεισών εταιρειών που συνυπογράφουν την επιστολή τονίζουν ότι «η αδυναμία αλλαγών πληρωμάτων οδηγεί σε στρεβλώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία είναι σημαντική για την ικανότητα των κατασκευαστών και των εταιρειών λιανικής και να παράγουν και να προσφέρουν καταναλωτικά αγαθά, μεταξύ των οποίων τρόφιμα και προϊόντα υγιεινής».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Εν αναμονή της εφαρμογής των λιμενικών τελών των ΗΠΑ στα πλοία που συνδέονται με την Κίνα, το Γραφείο του Εμπορικού Αντιπροσώπου των Ηνωμένων Πολιτειών…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει το πρόγραμμα επέκτασης του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation, με την ελληνόκτητη εταιρεία να γνωστοποιεί πρόσφατα την παραλαβή ενός…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ