
Εταιρείες-κολοσσοί, μεταξύ των οποίων η Unilever Plc, η Procter & Gamble Co., η Heineken NV, η Carrefour SA και η Mondelez International, με κοινή τους επιστολή στον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Αντόνιο Γκουτέρες, κάνουν έκκληση για την άμεση λήψη μέτρων που θα επιτρέψουν ακόμα περισσότερες αλλαγές πληρωμάτων στα λιμάνια και θα διασφαλίζουν την υγεία των ναυτικών.
Πρόκειται για μία ακόμα έκκληση για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής αυτής κρίσης, με 300.000 ναυτικούς να είναι αποκλεισμένοι στα πλοία, ενώ οι δυσμενείς συνθήκες εργασίας που αντιμετωπίζουν θέτουν, πέραν όλων των άλλων, σε κίνδυνο και την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σε συνέντευξή του σε διεθνή ΜΜΕ, ο Μarc Engel, Chief Supply Chain Officer της Unilever, σημειώνει ότι «εισερχόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο εάν δεν επιλύσουμε σύντομα το ζήτημα των αλλαγών πληρωμάτων», προσθέτοντας ότι «υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για την εφοδιαστική αλυσίδα. […] Πρόκειται πλέον για ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων».
Από την πλευρά του, ο κ. Γκουτέρες κάλεσε τις κυβερνήσεις να αναγνωρίσουν τους ναυτικούς ως «key workers» και να διευκολύνουν τις μετακινήσεις τους διασυνοριακά και στα λιμάνια.
Οι επικεφαλής των προαναφερθεισών εταιρειών που συνυπογράφουν την επιστολή τονίζουν ότι «η αδυναμία αλλαγών πληρωμάτων οδηγεί σε στρεβλώσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα, η οποία είναι σημαντική για την ικανότητα των κατασκευαστών και των εταιρειών λιανικής και να παράγουν και να προσφέρουν καταναλωτικά αγαθά, μεταξύ των οποίων τρόφιμα και προϊόντα υγιεινής».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε στο λιμάνι Σαχίντ Ρατζάι της πόλης Μπαντάρ Αμπάς στο νότιο Ιράν, σύμφωνα με…
Ο αριθμός των τραυματιών από την ισχυρή έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στο λιμάνι Σαζίντ Ρατζάι, στην πόλη Μπαντάρ Αμπάς του Ιράν, ανήλθε σε…
Διαχρονικά, αρχής γενομένης από την ίδρυσή τους, το 1931, τα Ναυτικά Χρονικά εστιάζουν την προσοχή τους σε κάθε σημαντική εξέλιξη, η οποία ενδεχομένως επηρεάζει…
To βυθισμένο superyacht «Bayesian» του εκλιπόντος Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς πρόκειται να ανελκυστεί από τον βυθό της θάλασσας, με τις εργασίες να ξεκινούν μέχρι…
Οι προκλήσεις για τη ναυλαγορά των LNG carriers παραμένουν έντονες, καθώς το ανοδικό μομέντουμ που κατεγράφη πριν από μερικές εβδομάδες δεν διατηρήθηκε και πλέον…
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΕΕ) εξετάζει το ενδεχόμενο να θέσει επιπλέον περιορισμούς στις εισαγωγές ρωσικών ορυκτών καυσίμων από ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Μάλιστα, δεν αποσκοπεί απλώς στην…
Ισχυρό είναι ήδη το πλήγμα των εμπορικών εντάσεων ανάμεσα στο Πεκίνο και την Ουάσιγκτον για την Boeing, καθώς η εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών αντιμετωπίζει σημαντικά…
Καθώς η Κίνα «βλέπει» την εγχώρια κατανάλωση να επιβραδύνεται και ενώ η πίεση εντείνεται από τη δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ, το Πεκίνο στρέφεται στη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ